• Anonym (den galna)

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

• Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?
  • Anonym (Ella)

Jag har haft sex på min mans arbetsplats, i en av brandbilarna. 🔥

• OlleSQ

Jobbade på en finlandsfärja några år i min ungdom och man jobbade ju inte dygnet runt så det fanns tillfällen för lek med arbetskamrater :D

• 044Quinnan

Jo ganska många gånger faktiskt. Standarden sattes redan som praktikant då jag blev ?uppraggad? av först en sedan en till av de äldre männen som styrde. Lite lockande med cheferna och att bli ?utvald?. senare förstod jag ju att de båda talade med varandra berättade och bedömde praktikanterna och så?.
    Sen var det blivit ganska många gånger genom åren. Det är
    en extra dimension som tilltalar och hetsar upp?

• Anonym (Lisa)

Nej!
    Skulle inte vilja prova det heller....på jobbet jobbar man.
    Jag trivs på jobbet och vill behålla det...

Sen känns det liksom inte så upphetsande att jöka bland livsmedel..

• malmograbb8

Jag har haft en sexuell upplevelse på arbetstid en gång i mitt liv, jag jobbar som hantverkare och för ett par år sedan när jag var runt 27 så gjorde jag jobb hos ett par i 55 års åldern. 

Frun var väldigt attraktiv och hade opererat brösten till en h storlek och jag hade haft svårt att hålla ögonen borta från henne under dagarna jag hade arbetat där. Jag hade min sista arbetsdag hos dem och på förmiddagen medan jag arbetade så såg jag att hon gick endast klädd i string medan hon fixade med tvätten i deras tvättstuga.

Jag fick ett sms från henne helt plötsligt, där hon skrev: nu eller aldrig du har 10 min på dig att möta mig i gästrummet.

Jag gick dit och jag hade en magisk upplevelse som jag aldrig kommer att glömma 

• Anonym (Färja)

Jo när jag jobbade på färja. Blev lite mycket...

• Anonym (Porrstjärnan)

Jag är porrstjärna, räcker det som svar på frågan? 

• Tornhöken
    Anonym (Ella) skrev 2023-10-19 22:05:51 följande:

Jag har haft sex på min mans arbetsplats, i en av brandbilarna. 🔥

Med din man? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tramstråd)

Nej tack. Är på jobbet för att arbeta. Sex hör hemma i det privata, ingen annanstans.

Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?