• kire

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, det har hänt några gånger. En gång i samband med en personalfest när jag jobbade på ett större företag. Hade noterat att en studerande tjej som jobbade extra på kundservice var rätt flirtig och hon var givetvis också på festen. Festen var nere i matsalen men kontoret olarmat och hon blev rätt snart väldigt rakt på sak. Vi smög upp till hennes avdelning och hon insisterade på att bli knullad på sin chefs skrivbord. "Det är rätt åt den bitchen" som hon sa. Sagt och gjort,  sittande på skrivbordet fick hon sin önskan uppfylld och misstänker att det också blev spår av det hela kvar på skrivbordet efteråt. 

Den andra gången var kanske mer pikant. Då var jag student och hon en "mogen kvinna", 40+ på ett av Sthlms stora varuhus där jag jobbade extra. Tydliga vibbar med henne och en dag när det var lugnt ville hon gärna visa något spännande. In på lagret, genom en dörr och där fanns en gammal trappa som ledde ner några steg innan det tog stopp mot en vägg. Som man kunde luta sig över och försiktigt i mörkret kika ner. Rakt ner i damernas omklädningsrum på våningen under. Där, i det utrymmet knullade jag henne flera gånger sen. Härligt med kåta mogna kvinnor när man är i den åldern. Härligt med kåta kvinnor i alla åldrar förresten. 

Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?