Kvinnor, är 9 av 10 män som stöter på er
oattraktiva män?
oattraktiva män?
En man följde efter mig från butiken i veckan. Noterade den nya SUV:en där och när jag kom hem svängde han upp bredvid mig. Jag trodde han letade efter någon och stannade upp, sa hej.
Han undrade om jag ville snacka lite....jag sa nåt om att jag skulle in och laga middag. Han undrade då om jag ville ha hans nummer så jag kunde ringa honom senare. Jag blev helt paff men svarade nej tack det vill jag inte. Inte vet han om jag är singel eller inte heller.
Såg han på affären i går och då gömde jag mig.
Jag tycker att det är för simpelt att dela in män i attraktiv/oattraktiv. Vill nog ha en flergradig skala med 1) Hunk, 2) snyggo, 3) helt ok, 4) normal,5) kan ha andra kvaliteer, 6) sorry men du är för ful.
Nu vet jag även att 1) hunk och 2) snyggo sannolikt är duschpåsar ändå så blir avtänd numera (alltså jag ser att de är attraktiva, men jag gillar inte det). Dessutom måste jag vara snyggast av oss pga min kassa självkänsla, så helt ok, normal, och kan ha andra kvaliteer är liksom mina kategorier. grupp 3,4, och 5
De flesta som raggar på mig är av kategori 1 och 2 tyvärr. Helt bortkastat på mig.
Jag tycker att det är för simpelt att dela in män i attraktiv/oattraktiv. Vill nog ha en flergradig skala med 1) Hunk, 2) snyggo, 3) helt ok, 4) normal,5) kan ha andra kvaliteer, 6) sorry men du är för ful.
Nu vet jag även att 1) hunk och 2) snyggo sannolikt är duschpåsar ändå så blir avtänd numera (alltså jag ser att de är attraktiva, men jag gillar inte det). Dessutom måste jag vara snyggast av oss pga min kassa självkänsla, så helt ok, normal, och kan ha andra kvaliteer är liksom mina kategorier. grupp 3,4, och 5
De flesta som raggar på mig är av kategori 1 och 2 tyvärr. Helt bortkastat på mig.
Hänger mer på hur de stöter än hur de ser ut.
De skjuter liksom sig själva i foten direkt genom att börja sextjata. Hade de betett sig lite vettigt i sina kontaktförsök hade de kanske varit mer attraktiva.
Hänger mer på hur de stöter än hur de ser ut.
De skjuter liksom sig själva i foten direkt genom att börja sextjata. Hade de betett sig lite vettigt i sina kontaktförsök hade de kanske varit mer attraktiva.
Massor av attraktiva män stöter på mig, väldigt få är oattraktiva.
Jag är ändå inte intresserad för jag har min sambo