• Moa00

Gravid med BF MAJ 2024!!

Hej alla!! 

Tänkte det kunde vara kul att skapa en tråd för alla som är gravida med bf i maj 2024!Skrattande

Jag själv är 23 snart 24 år! Plussade idag med en planerad liten bebis! Är så otroligt glad! Bim är beräknad på söndag 27/8!

Vad hade ni för gravid symptom?
    När plussade ni?
    Hur mår ni?

Alla är välkomna i tråden, och det är många som inte ens plussat för hela maj månad än, med tanke på att jag är beräknad kring 7 maj😆

• Svar på tråden Gravid med BF MAJ 2024!!
  • Panacea
    Comitissa skrev 2023-11-08 16:10:57 följande:

Nu kan jag lugnt gå in här igen.. fick via kub veta att jag hade hög risk 1/17 och fick göra NIPT. igår fick jag beskedet att inga avvikelser finns och att vi väntar en flicka. Vår lilla sladdis. ????🏾

Skönt!!! 😍🙏🏻
    Moa00 skrev 2023-11-11 22:37:25 följande:

Hej alla!! Var tvungen att kika in här i tråden som jag skapade i augusti, jag tog avstånd från gruppen då det verkade som jag hade en kemisk graviditet! Men!! JAG ÄR GRAVID!! Har bf i juli!! Är så otroligt lycklig!! Plussade nu 2 månader senare, på äl+8.  bim idag, och har redan slagit om till 2-3 på testen! 
    Blir så glad av att se att det går bra för er alla! <3 stora lyckoönskningar och kämpa på!! Kramar till er alla!!

(liten bild på mitt test från idag!

Åh så härligt 😭❤️ grattis

• Anonym (Tredje)

MA blev det här, upptäckt i v 13. Rynkar på näsan

• cutepenguin
    Anonym (Tredje) skrev 2023-11-13 15:53:37 följande:

Nej, så fruktansvärt 😔❤️ Styrkekramar!!

• Anonym (Anonym 123)

Hej!

Har följt den här gruppen lite på avstånd eftersom jag inte vågat glödjas alltför mycket, då jag fick ett missfall i våras. Fick häromdagen reda på att barnet har Downs syndrom, känns väldigt chockartat och ledsamt att behöva ta ett livsavgörande beslut.  Önskar er alla stort lycka till med era graviditeter! ❤️

• Janbo
    Anonym (Tredje) skrev 2023-11-13 15:53:37 följande:

Åh nej 💔 skickar en kram
  • Janbo
    Anonym (Anonym 123) skrev 2023-11-14 12:16:01 följande:

Hej!

Har följt den här gruppen lite på avstånd eftersom jag inte vågat glödjas alltför mycket, då jag fick ett missfall i våras. Fick häromdagen reda på att barnet har Downs syndrom, känns väldigt chockartat och ledsamt att behöva ta ett livsavgörande beslut.  Önskar er alla stort lycka till med era graviditeter! ❤️

Kan inte föreställa mig chocken ❤️ Skickar en kram
  • Janbo

KUB och NIPT såg jättebra ut och vi väntar en tjej 💕 Rul den 8/12.  Hur går det för er andra som är kvar i tråden?

• Anonym (Bfmaj24)
    Janbo skrev 2023-11-14 22:13:55 följande:

KUB och NIPT såg jättebra ut och vi väntar en tjej 💕 Rul den 8/12.  Hur går det för er andra som är kvar i tråden?

Vad roligt, grattis!!!
    Vi har RUL 14/12 :)
  • Mammamiao
    Anonym (Anonym 123) skrev 2023-11-14 12:16:01 följande:

Hej!

Åh men vad jobbigt och tungt?. Jag förlorade min dotter i vecka 21+6?. Senare än dig såklart, men jobbigt oavsett. Vill du skriva till mig privat så finns jag här och stöttar dig ❤️
Svar på tråden Gravid med BF MAJ 2024!!