Gravid med BF MAJ 2024!!
Välkommen Jennjenn,
Vad fint och höra. Vet du ungefär hur långt gången du är?
Välkommen Jennjenn,
Vad fint och höra. Vet du ungefär hur långt gången du är?
Grattis till er som plussat 😍
Jag har BF 6 maj!
Kan inte helt ta in än att jag plussat, beror väl mest på att jag hade kemisk graviditet vid midsommar och ett missfall i vecka 11 i januari i år..så man är lite nojig. MEN det känns väldigt ?bra? i kroppen (=illamående, ont i bröst och ländrygg, halsbränna, trött, svullen mage, huvudvärk) 🤞
Samt testen visar väldigt starkt positivt så det känns skönt. Tänkte ändå ringa och se om man kan få en tid för VUL i vecka 7-8 för att lugna mig..känns för långt tills vecka 12-13 när Kub är 🙈
BF 4/5
Noelani, 39 år, Första barnet, IVF, 10 års försök,
Studerande. 41 år, femte barnet, naturlig grav, ca 1,5 års försök.
BF 3/5
Janbo, 34 år, första barnet och fjärde försöket
BF 6/5
MickisR, 31 år, första barnet, ca. 2 års försök.
Janbo,
Ja jag bor också i Skåne. Helsingborg...
Är så jäkla osäker på vilken MVC jag ska välja.. rädd att jag ska komma till någon som inte känns bra...
Jag gillade vår IVF klinik. Lite snack och bara snabba puckar vilket kändes rätt genom behandlingarna men nu vill jag nästan ha någon tvärtom som är lite övergullig och tar sig tid 😅
Jag med 😃 eller i en ort utanför (vill inte outa mig helt då grav är hemlig hehe).
Barnmorskemottagningen på söder (nedre nytorgsgatan) har FANTASTISK personal! Däe har jag gått i flera år för precentivmedel och så. Hört gott om Mama Mia på Väla också (där får man dessutom göra extra ul/vul mot kostnad om man är inskriven på annan MM).
Ett tips är att ringa och ställa lite frågor och känna in hur välkomnande de är 😊
Pratade med Mama Mia idag och de erbjuder vul i v.7 för ca 1000 kr... så ni som undrade vet. Annars var det v 12 och 20.. och fler om det behövs..
Välkommen alla nya 😍
Nu har jag fått tid till inskrivning. Det blir först 14 september... känns långt fram...