• StrikeStone

Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

Hej! 

Jag är en fullt normal medlålders kille som älskar tjejer modell större.
    Problemet som jag ser på saken är att detta nästan ses som tabu i sverige.

Jag hade en av och på relation med en underbart vacker stor kvinna tidigare som tog slut då hon flyttade utomlands och att träffa en någon ny har inte varit lätt. 

I usa, uk och tyskland finns det pubar och nattklubbar där det finns stora vackra kvinnor i överflöd men här i stockholm är det sämre med den saken. Nätdejting tycker jag går bort. Irl är så mycket bättre!

Någon som har ett tips om vart man ska gå om man vill träffa en härlig vacker stor kvinna som är glad på vad livet kan erbjuda?

• Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?
  • Anonym (Uber)

Stora damer finns väl överallt numera. Det är dom smala som är svåra att få tag i.

• Anonym (Patricia)

Såna finns ju överallt på vilken krog eller pub som helst?
    Eller vad menar du med stora kvinnor?  Typ Cyndee Peters enorma kroppshydda eller rejält kurvig som typ vår sångerska  Sarah Dawn Finer? 

• Anonym (Q37)

Det fanns en klubb för flera flera år sedan, "Stor och vacker",  men den höll inte igång så länge och mig veterligen så har det inte funnits något liknande varken före eller efter.
    Med dagens ideal så är ju ni män som föredrar bbw i minoritet, så om du med "stor" menar mer än bara lite fylligare rumpa och D-kupa så får du nog ändå satsa på nätet :/ Det är ju väldigt vanligt att män på krogen som visar intresse för större kvinnor gör det enbart för att dom inte fått någon framgång någon annanstans och det här är vi  väl medvetna om, vilket dessvärre förstör för er som är genuin i erat intresse. 
    Tyvärr kan jag inte komma med något tips du söker men hur som så hoppas jag verkligen du hittar någon! :)

• StrikeStone

Exakt det du skriver om stämmer. Eller rättare sagt när man visar intresse för en stor och härlig kvinna på krogen möts man av misstänksamhet. Varför pratar du med mig? ingen lycka med raggningen? Är frågor jag har fått.

Några gånger har jag varit rak och ärlig ganska direkt med att jag tycker stora kvinnor är vackrast. Har funkat i någon gång men också fått motsatt effekt. Fått svar som att ?jag tror dig inte du är inte seriös? eller ?så du gillar mig bara för att jag är tjock?

• Anonym (Large)
    StrikeStone skrev 2023-08-19 10:53:22 följande:

Exakt det du skriver om stämmer. Eller rättare sagt när man visar intresse för en stor och härlig kvinna på krogen möts man av misstänksamhet. Varför pratar du med mig? ingen lycka med raggningen? Är frågor jag har fått.

Några gånger har jag varit rak och ärlig ganska direkt med att jag tycker stora kvinnor är vackrast. Har funkat i någon gång men också fått motsatt effekt. Fått svar som att ?jag tror dig inte du är inte seriös? eller ?så du gillar mig bara för att jag är tjock?

Hur stora kvinnor är det du dras till?

Jag är mullig/kurvig (80kg) och oavsett kropp så vill jag inte ses som ett objekt, fettish osv. Om du visar genuint intresse i mig som person så blir jag glad och smickrad, men kommer nog vara tveksam om du verkligen är attraherad av mig (då samhället och tidigare erfarenheter med män har fått mig att skämmas över min kropp). Jag vill träffa någon som ser mig, den jag är innanför kropp, hår, leende osv

Så vill du fånga mitt intresse så får du vara mer långsiktig och seriös i ditt uppvaktande och be om mitt nummer, fråga efter en dejt osv. Det där med snabbt raggande på krogen på någon som med stor sannolikhet har dålig självkänsla brukar inte gå så bra då iallafall jag tolkar det som att du kanske tror jag är svältfödd på den typen av uppmärksamhet och därför "lätt".

• StrikeStone

som svar på din fråga om hur stora kvinnor jag dras till skulle jag säga att jag inte har några  strikta ramar i form av att jag bara gillar kvinnor som väger över x antal kilo, har bred röv och stora bröst. 

Har haft ett fast förhållande med en tjej som inte var tjock i ordets rätta bemärkelse men hon var ganska lång. Typ 180 med bred benstomme och en hel del hull. Sen hade jag ett kk relation med en kvinna som var modell xl. riktigt breda höfter, stor byst och stor mage. Tycker båda var härliga och det ör den typen av kvinnor som fastnar på min radar. Går det förbi en vältränad ärtig tjej ser jag henne öht.

jag går inte ut på krogen med strategin att jag ska ragga svältfödda tjejer men det är ju bara större tjejer jag söker mig till när jag väl är ute och då inte för ett one night stand. Visst det händer väl att man har träffat någon en gång och sedan aldrig mer men jag går gärna på date och gillar att uppvakta. Jag är dock less på nätdating

• StrikeStone
    Anonym (Uber) skrev 2023-08-18 22:08:30 följande:

Stora damer finns väl överallt numera. Det är dom smala som är svåra att få tag i.

tycker det är tvärtom
  • StrikeStone
    Anonym (S) skrev 2023-08-19 11:41:23 följande:

Överallt?

som svar på din fråga om hur stora kvinnor jag dras till skulle jag säga att jag inte har några  strikta ramar i form av att jag bara gillar kvinnor som väger över x antal kilo, har bred röv och stora bröst. 

Har haft ett fast förhållande med en tjej som inte var tjock i ordets rätta bemärkelse men hon var ganska lång. Typ 180 med bred benstomme och en hel del hull. Sen hade jag ett kk relation med en kvinna som var modell xl. riktigt breda höfter, stor byst och stor mage. Tycker båda var härliga och det ör den typen av kvinnor som fastnar på min radar. Går det förbi en vältränad ärtig tjej ser jag henne öht.

jag går inte ut på krogen med strategin att jag ska ragga svältfödda tjejer men det är ju bara större tjejer jag söker mig till när jag väl är ute och då inte för ett one night stand. Visst det händer väl att man har träffat någon en gång och sedan aldrig mer men jag går gärna på date och gillar att uppvakta. Jag är dock less på nätdating

Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?