Inlägg från: Anonym (Large) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Large)

Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

StrikeStone skrev 2023-08-19 10:53:22 följande:

Exakt det du skriver om stämmer. Eller rättare sagt när man visar intresse för en stor och härlig kvinna på krogen möts man av misstänksamhet. Varför pratar du med mig? ingen lycka med raggningen? Är frågor jag har fått.

Några gånger har jag varit rak och ärlig ganska direkt med att jag tycker stora kvinnor är vackrast. Har funkat i någon gång men också fått motsatt effekt. Fått svar som att ?jag tror dig inte du är inte seriös? eller ?så du gillar mig bara för att jag är tjock?

Hur stora kvinnor är det du dras till?

Jag är mullig/kurvig (80kg) och oavsett kropp så vill jag inte ses som ett objekt, fettish osv. Om du visar genuint intresse i mig som person så blir jag glad och smickrad, men kommer nog vara tveksam om du verkligen är attraherad av mig (då samhället och tidigare erfarenheter med män har fått mig att skämmas över min kropp). Jag vill träffa någon som ser mig, den jag är innanför kropp, hår, leende osv

Så vill du fånga mitt intresse så får du vara mer långsiktig och seriös i ditt uppvaktande och be om mitt nummer, fråga efter en dejt osv. Det där med snabbt raggande på krogen på någon som med stor sannolikhet har dålig självkänsla brukar inte gå så bra då iallafall jag tolkar det som att du kanske tror jag är svältfödd på den typen av uppmärksamhet och därför "lätt".

Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?