• StrikeStone

Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

Hej! 

Jag är en fullt normal medlålders kille som älskar tjejer modell större.
    Problemet som jag ser på saken är att detta nästan ses som tabu i sverige.

Jag hade en av och på relation med en underbart vacker stor kvinna tidigare som tog slut då hon flyttade utomlands och att träffa en någon ny har inte varit lätt. 

I usa, uk och tyskland finns det pubar och nattklubbar där det finns stora vackra kvinnor i överflöd men här i stockholm är det sämre med den saken. Nätdejting tycker jag går bort. Irl är så mycket bättre!

Någon som har ett tips om vart man ska gå om man vill träffa en härlig vacker stor kvinna som är glad på vad livet kan erbjuda?

• Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?
  • Anonym (Extra allt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-08-31 17:24:21 följande:
    Varför skulle en mullig tjej ha högre barriärer för en kille att övervinna? I jämförelse i samspel med en normalviktig eller smal kvinna? Mitt intryck från nattliv, pubar, restauranger, fester och event är det omvända. Hänger ute en del med modellsmala som kvinnligt välformade tjejer. Dessvärre, anser mulliga kvinnor är vackra, uppstår absolut fler påstötningar på tjejer i en ordinär och smal viktklass. Mitt intryck. Kul att så många här tycker annorlunda!
    Nja...jag sa inte högre. Jag menade att barriären inte är mindre. 
    Jag har också en del upplevelser från utelivet och vad gäller komplexitet är det samma. 
    Det jag kan finna i den smalare viktklassen är väl att det finns en underbyggd förväntan att jag ska vara intresserad om dom är det. Det upplever jag som oattraktivt.

Men absolut kul med mångfald.
  • Anonym (Chubby Chaser)

Har vi någon härligt mullig tjej i tråden?
    Såg en på stan igår, såg ut som hon var ute på lunch.

Där var det tuttar och rumpa så det blev över kan man säga.

• Xlr8
    StrikeStone skrev 2023-08-18 22:05:42 följande:
    Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

Någon som har ett tips om vart man ska gå om man vill träffa en härlig vacker stor kvinna som är glad på vad livet kan erbjuda?

Där det luktar pommes är ett hett tips, diabetes avd är ett annat tips. 

Hoppa över att leta på elljusspåret eller bland grönsaks disken på Ica. 
  • Anonym (Extra allt)
    Xlr8 skrev 2023-08-31 23:10:17 följande:
    Där det luktar pommes är ett hett tips, diabetes avd är ett annat tips. 

Hoppa över att leta på elljusspåret eller bland grönsaks disken på Ica. 
    Fast nu är det så att det är en fyllig kvinna som är tändande. Hur du väljer att se på den tyngre viktklassen är oviktigt, även fast din kommentar har en viss ton av sanning. Övervikt är ohälsosamt. Men det är ett helt annat ämne.
  • Xlr8
    Anonym (Extra allt) skrev 2023-09-01 12:44:39 följande:
    Fast nu är det så att det är en fyllig kvinna som är tändande. Hur du väljer att se på den tyngre viktklassen är oviktigt, även fast din kommentar har en viss ton av sanning. Övervikt är ohälsosamt. Men det är ett helt annat ämne.
    Skillnad? Ts benämner dom som mulliga och tjocka. Kan det vara ngt annat än en person med svaghet för skräpmat och en fobi för fysik aktiv?
  • Anonym (Jaha...)
    Xlr8 skrev 2023-09-02 13:14:49 följande:
    Skillnad? Ts benämner dom som mulliga och tjocka. Kan det vara ngt annat än en person med svaghet för skräpmat och en fobi för fysik aktiv?
    I min värld är kurvig och mullig något annat än att vara tjock eller fet.
  • Anonym (I.d.o.t)
    Xlr8 skrev 2023-09-02 13:14:49 följande:
    Eh....Ja det kan det. 
    Ha ha.....vilket trams. 
  • Anonym (Extra allt)

Jadu Xlr8...TS, precis som jag, går igång på mulligt, fylligt och kurvigt. Det är väl det som är den svårbegripliga skillnaden för dig och många andra. För mig är det inte svårare än att alla har sina preferenser. Ragga vid eljusspåret och grönsaksdisken du...men bli inte förvånad om det dyker upp en och annan rund kvinna.

• Xlr8
    Anonym (Extra allt) skrev 2023-09-02 16:17:31 följande:

Jadu Xlr8...TS, precis som jag, går igång på mulligt, fylligt och kurvigt. Det är väl det som är den svårbegripliga skillnaden för dig och många andra. För mig är det inte svårare än att alla har sina preferenser. Ragga vid eljusspåret och grönsaksdisken du...men bli inte förvånad om det dyker upp en och annan rund kvinna.

Låter som en varning/Hot :D fick sjukaste bilden i huvudet, då man sticker ut på en löp runda, så bakom en buske flyger en kvinnlig variant av Fat Bastard (Austin powers) fram och hotfullt säger get in my belly!!!

Nee länge sedan man behövde ragga. 
    Gift.

(Till mod: tolkar ej "extra allt`s" inlägg som ett hot.)
  • Anonym (Hin håle)

De finns ju överallt!!! 

Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?