• StrikeStone

Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

Hej! 

Jag är en fullt normal medlålders kille som älskar tjejer modell större.
    Problemet som jag ser på saken är att detta nästan ses som tabu i sverige.

Jag hade en av och på relation med en underbart vacker stor kvinna tidigare som tog slut då hon flyttade utomlands och att träffa en någon ny har inte varit lätt. 

I usa, uk och tyskland finns det pubar och nattklubbar där det finns stora vackra kvinnor i överflöd men här i stockholm är det sämre med den saken. Nätdejting tycker jag går bort. Irl är så mycket bättre!

Någon som har ett tips om vart man ska gå om man vill träffa en härlig vacker stor kvinna som är glad på vad livet kan erbjuda?

• Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?
  • StrikeStone
    Anonym (Konstigt problem) skrev 2023-08-19 17:24:27 följande:

Det finns ju feta människor av båda könen överallt nu? Det är svårare att träffa någon som är smal och vältränad.

Personligen vill jag dock bli älskad som jag är, och om jag är tjock eller smal ska inte spela roll. Jag vill inte hamna med någon som har en fetisch för feta kvinnor. Nu tror jag inte att jag är tillräckligt fet heller - än så länge! - för den gruppen, men jag pratar rent generellt. Jag har inte lust att uppfylla någons fetisch, det är inte kärlek. Och om man får ett ryck och tar tag i vikten senare - blir man lämnad då? Det vore ju inte klokt.

För mig handlar det inte om någon fetish. Jag tycker bara att fylliga och stora kvinnor är mer attraktiva. På samma sätt som många andra tycker blonda eller smala kvinnor är mer attraktiva. Sen ska det ju klicka på det personliga planet såklart
  • Anonym (Chubby Chaser)

Snart kommer hösten och kylan.

Vad kan då vara bättre än att gosa med mullig och varm kvinna?

• Anonym (Underlättar om...)

För mig handlar det om en kink. Jag har en slags huvudsmak på kvinnor som är smala men vid sidan av det har jag en sexuell dragning till väldigt överviktiga kvinnor. ssbbw inte bbw i "porrtermer". Ser det som två separata drifter, där det ena inte kan ersätta det andra. 

• Core
    Fjäril kär skrev 2023-08-19 12:48:48 följande:
    Vi finns i massor men jag och många med mig är trötta på att ses som ett objekt.  Att man attraheras av diverse preferenser är en sak men att bli vald enbart för en kropp vill ingen bli. 
    Jag tror inte att dina ex hade varit lika sexiga utan deras personlighet och egenskaper.  Samma med oss du ännu inte träffat. Sluta se oss som en porrig dröm så kommer du upptäcka att vi finns överallt men kanske inte riktigt gillar hur du framställer dig själv . 

Vill du ha vår kropp eller den person vi är? 
    Herregud vilket skitnödigt inlägg. Alla som söker har som du själv säger preferenser, sen kanske man faller för en annan typ under vägens gång. Men i sitt sökande har alla en föreställning av vad man vill ha.

Uppskatta att det ändå finns några där ute som tycker att feta människor är attraktivt, det är ju inte helt vanligt.

Precis samma sak om du skulle gilla skäggiga män, eller vältränade, eller som stora håriga björnar, ja allt skit man läser att kvinnor kan attraheras av. Tänk vad patetiskt det skulle bli om en man kände sig objektifierad för att en kvinna tänder på hans skägg eller biceps 🤣
  • Anonym (Chubby Chaser)

Såh härligt mullig tjej på TV idag.
    Hon är programledare för Bachelorette.
    Oj, vilka patroner hon har!

• Anonym (H)
    Anonym (Chubby Chaser) skrev 2023-08-20 21:08:55 följande:

Såh härligt mullig tjej på TV idag.
    Hon är programledare för Bachelorette.
    Oj, vilka patroner hon har!

Du ger faktiskt att ganska loseraktigt intryck.
  • Anonym (Jaha...)

Har bara haft EN perfekt 38;a i mitt liv - alla andra mulliga.
    Min första flickvän var mullig så  . jag gillar väl "klämvänliga! kvinnor,,,

• Anonym (Chubby Chaser)
    Anonym (H) skrev 2023-08-20 21:11:39 följande:
    Du ger faktiskt att ganska loseraktigt intryck.
    Jag är en chubby chaser och BBW-lover.
  • Anonym (Extra allt)

En fyllig kvinna är ljuvligt. Kan bli helt sprängfylld av lust. Jag är glad för det och är öppen med det. Andra får ha sina preferenser. 
    Det som är det viktiga att komma ihåg är att ingen vill känna sig billig så om du tänder på fylligt förvänta dig en svår utmaning där konkurensen är stenhård.
    Glöm skitsnacket om enkla ragg osv. Om du har turen att vara med en mullig tjej så är det för att du är intressant på många plan.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Extra allt) skrev 2023-08-31 16:11:14 följande:

En fyllig kvinna är ljuvligt. Kan bli helt sprängfylld av lust. Jag är glad för det och är öppen med det. Andra får ha sina preferenser. 
    Det som är det viktiga att komma ihåg är att ingen vill känna sig billig så om du tänder på fylligt förvänta dig en svår utmaning där konkurensen är stenhård.
    Glöm skitsnacket om enkla ragg osv. Om du har turen att vara med en mullig tjej så är det för att du är intressant på många plan.

Varför skulle en mullig tjej ha högre barriärer för en kille att övervinna? I jämförelse i samspel med en normalviktig eller smal kvinna? Mitt intryck från nattliv, pubar, restauranger, fester och event är det omvända. Hänger ute en del med modellsmala som kvinnligt välformade tjejer. Dessvärre, anser mulliga kvinnor är vackra, uppstår absolut fler påstötningar på tjejer i en ordinär och smal viktklass. Mitt intryck. Kul att så många här tycker annorlunda!
Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?