• StrikeStone

Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?

Hej! 

Jag är en fullt normal medlålders kille som älskar tjejer modell större.
    Problemet som jag ser på saken är att detta nästan ses som tabu i sverige.

Jag hade en av och på relation med en underbart vacker stor kvinna tidigare som tog slut då hon flyttade utomlands och att träffa en någon ny har inte varit lätt. 

I usa, uk och tyskland finns det pubar och nattklubbar där det finns stora vackra kvinnor i överflöd men här i stockholm är det sämre med den saken. Nätdejting tycker jag går bort. Irl är så mycket bättre!

Någon som har ett tips om vart man ska gå om man vill träffa en härlig vacker stor kvinna som är glad på vad livet kan erbjuda?

• Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?
  • Anonym (H)

Förstår dig. Tycker själv stora kvinnor med breda gungande skinkor är det sexigaste som finns. Men så klart man visar genuint intresse när man raggar.

• Anonym (Underlättar om...)

Det här kan låta motsägelsefullt, men morbidt överviktiga kvinnor gillar muskulösa vältränade män med lågt kroppsfett. Så gymma ordentligt och ha koll på vad DU äter så ökar dina möjligheter rejält.

Jag vill rekommendera att DU håller dig under 15% kroppsfett samtidigt som din bmi ändå indikerar övervikt. Det krävs stor muskelmassa för det, mycket gymmande och kanske hjälp av doping.

• StrikeStone
    Anonym (Underlättar om...) skrev 2023-08-19 12:15:36 följande:

Det här kan låta motsägelsefullt, men morbidt överviktiga kvinnor gillar muskulösa vältränade män med lågt kroppsfett. Så gymma ordentligt och ha koll på vad DU äter så ökar dina möjligheter rejält.

Jag vill rekommendera att DU håller dig under 15% kroppsfett samtidigt som din bmi ändå indikerar övervikt. Det krävs stor muskelmassa för det, mycket gymmande och kanske hjälp av doping.

ok även om det låter lite wierd. Jag tränar regelbundet och får nog anses som ganska vältränad för min ålder men absolut inte på den nivån du skriver om. Är inte intresserad av att träna så mycket , tycker inte det är snyggt och kommer inte använda doping. 

Verkar vara svårt att hitta normala stora härliga tjejer som vill träffa normala trevliga killar

• Anonym (M)
    Anonym (Underlättar om...) skrev 2023-08-19 12:15:36 följande:

Bara idioter håller på med doping, inte bara för att det ofta leder till impotens (som inte är särskilt attraktivt)
  • Fjäril kär
    StrikeStone skrev 2023-08-19 12:21:06 följande:

ok även om det låter lite wierd. Jag tränar regelbundet och får nog anses som ganska vältränad för min ålder men absolut inte på den nivån du skriver om. Är inte intresserad av att träna så mycket , tycker inte det är snyggt och kommer inte använda doping. 

Verkar vara svårt att hitta normala stora härliga tjejer som vill träffa normala trevliga killar

Vi finns i massor men jag och många med mig är trötta på att ses som ett objekt.  Att man attraheras av diverse preferenser är en sak men att bli vald enbart för en kropp vill ingen bli. 
    Jag tror inte att dina ex hade varit lika sexiga utan deras personlighet och egenskaper.  Samma med oss du ännu inte träffat. Sluta se oss som en porrig dröm så kommer du upptäcka att vi finns överallt men kanske inte riktigt gillar hur du framställer dig själv . 

Vill du ha vår kropp eller den person vi är? 
  • Anonym (H)
    Fjäril kär skrev 2023-08-19 12:48:48 följande:
    Vi finns i massor men jag och många med mig är trötta på att ses som ett objekt.  Att man attraheras av diverse preferenser är en sak men att bli vald enbart för en kropp vill ingen bli. 
    Jag tror inte att dina ex hade varit lika sexiga utan deras personlighet och egenskaper.  Samma med oss du ännu inte träffat. Sluta se oss som en porrig dröm så kommer du upptäcka att vi finns överallt men kanske inte riktigt gillar hur du framställer dig själv . 

Vill du ha vår kropp eller den person vi är? 

Nu frågade du inte mig men jag hoppas det är ok att jag ger mitt svar. 

Jag vill ha båda! Och jag antar att du inte vill ha en relation med en man som bara ser dig som person men inte tycker din kropp är attraktiv.

• Fjäril kär
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 13:15:10 följande:

Nu frågade du inte mig men jag hoppas det är ok att jag ger mitt svar. 

Jag vill ha båda! Och jag antar att du inte vill ha en relation med en man som bara ser dig som person men inte tycker din kropp är attraktiv.

Ja det ena utesluter inte det andra givetvis.  Det handlar om att människan bakom utseendet måste vara lika viktigt som hur den ser ut. Jag ogillar att bli raggad på som om jag vore utan både personlighet, gränser och egna åsikter.  
    En sexig man är totalt värdelöst ointressant om han inte kan knulla min hjärna samtidigt.  
  • Anonym (Chubby Chaser)

Stort är vackert.

• Anonym (H)
    Fjäril kär skrev 2023-08-19 15:50:48 följande:
    Ja det ena utesluter inte det andra givetvis.  Det handlar om att människan bakom utseendet måste vara lika viktigt som hur den ser ut. Jag ogillar att bli raggad på som om jag vore utan både personlighet, gränser och egna åsikter.  
    En sexig man är totalt värdelöst ointressant om han inte kan knulla min hjärna samtidigt.  
    Tror egentligen män och kvinnor skiljer sig avsevärt, för bägge gäller att för tex ett ons, så är det i princip bara sexuell attraktion som gäller oavsett vilka preferenser man har. (Att färre kvinnor är intresserad av ons är en annan sak tycker jag). Och för förhållande måste man vara intresserad både av person och känna sexuell attraktion. Jag har inga problem med att säga att jag gillar stora breda rövar men för en relation med en kvinna räcker inte det alls. Däremot sann för ett ons även om det så klart finns många undantag.
  • Anonym (Konstigt problem)

Det finns ju feta människor av båda könen överallt nu? Det är svårare att träffa någon som är smal och vältränad.

Personligen vill jag dock bli älskad som jag är, och om jag är tjock eller smal ska inte spela roll. Jag vill inte hamna med någon som har en fetisch för feta kvinnor. Nu tror jag inte att jag är tillräckligt fet heller - än så länge! - för den gruppen, men jag pratar rent generellt. Jag har inte lust att uppfylla någons fetisch, det är inte kärlek. Och om man får ett ryck och tar tag i vikten senare - blir man lämnad då? Det vore ju inte klokt.

Svar på tråden Mulliga och tjocka härliga kvinnor - vart finns ni?