• Anonym (Helen)

Kommer aldrig träffa ngn

Jag är en kvinna 49 år. Har vart singel i 3 år nu. Jag har råkat ut för de värsta typerna ang män så jag är ganska bränd.
    Jag längtar ändå efter någon men ser de som så himla omöjligt. 

Jag ser ändå väldigt bra ut för min ålder (sägs de) ungdomlig, fräsch, fin kropp o ansikte.
    Jag är väldigt glad och alltid trevlig. Mitt största problem är att jag nästan aldrig gillar någon. Jag orkar inte ens ge ngn en chans. Det känns som om jag ser direkt på en persons utseende om jag kan tänka mig kyssa honom eller inte. Vilket 99% av ggr blir ett nej och då är de liksom ingen idé tänker jag. 

Jag är bara så ledsen för jag tycker att jag ändå förtjänar en bra man men sitter ändå här själv varje kväll. 

tänk bara ? jag har sovit ensam varje natt i lite över TRE år. Helt jävla galet.

• Svar på tråden Kommer aldrig träffa ngn
  • Anonym (N)

Du förtjänar en bra man tycker du och ensamma män tycker de förtjänar kvinnor. Ni förtjänar varandra.

• Anonym (Helen)
    Anonym (N) skrev 2023-07-25 22:14:13 följande:

Du förtjänar en bra man tycker du och ensamma män tycker de förtjänar kvinnor. Ni förtjänar varandra.

Tack för peppen
  • Anonym (Jodå)

En kvinnlig incel som förtjänar en man?

Du letar uppenbarligen i fel låda, du dras till fel typ av män.

• Anonym (Helen)
    Anonym (Jodå) skrev 2023-07-25 22:32:18 följande:

En kvinnlig incel som förtjänar en man?

Du letar uppenbarligen i fel låda, du dras till fel typ av män.

Incel? Jag? 

öh va? Har haft förhållande sen jag var 20 fram tills för tre år sen?

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-25 22:41:53 följande:

Incel? Jag? 

öh va? Har haft förhållande sen jag var 20 fram tills för tre år sen?

Jag menar att funderingarna är ungefär så som incels. Att man anser sig bra och vettig, men förtjänar en bra partner och det är andras fel, att du haft otur.

Det är ändå liknande tankegångar som incels. Jag säger inte att du ÄR en incel.
  • Anonym (A)

Jag känner likadant ,men jag trivs bra själv .Jag har svårt att bli intresserad av någon och ännu svårare att kunna lita på någon .Tror alltid det värsta ,eftersom jag redan gått igenom mycket negativt med män.

• Anonym (Lisen)

Känner igen mig till 100%

Men hör och häpna ?.jag har levt utan Karl i 15 år!!

Så kan det gå när man blir riktigt riktigt bränd ?.

Senaste förhållandet var dotterns pappa som ångrade vårat planerade barn efter 6 års försök att gå barn.

Men har INTE GETT Upp😅

• Anonym (Helen)

Känns bara lite deppigt då jag tänker på hur svårt de är att faktiskt träffa någon och att allt ska passa. Säger inte att de är andras fel. Jag har helt enkelt träffat fel personer. Måste ju finnas snälla omtänksamma män oxå väl?

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-25 22:52:06 följande:

Känns bara lite deppigt då jag tänker på hur svårt de är att faktiskt träffa någon och att allt ska passa. Säger inte att de är andras fel. Jag har helt enkelt träffat fel personer. Måste ju finnas snälla omtänksamma män oxå väl?

Allt kan ju såklart inte passa. Man får ge och ta, men ens partner ska ju såklart inte vara elak. Sen dras väl många till en viss typ av personer, om och om igen.

Jag har träffat en del damer, och min generella bild är att de är hyfsat ego och att dom blir lätt uttråkade och vill ändra på allt. Låter väl också rätt bittert? Haha
  • Anonym (Lola)
     vet känslan, du är inte ensam om att sakna närhet.
    Men försök se det som att du bara inte funnit din person än. kanske behöver du fundera lite på vad det var med de du träffat tidigare som drog dig till dom och förändra destruktiva dina destruktiva mönster?

Det finns en massa fina människor där ute som förtjänar att träffa någon, att du är snygg och slank gör liksom ingen skillnad, då även fula och överviktiga förtjänar kramar och kärlek.
Svar på tråden Kommer aldrig träffa ngn