Inlägg från: Anonym (Lola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lola)

Kommer aldrig träffa ngn

vet känslan, du är inte ensam om att sakna närhet.
    Men försök se det som att du bara inte funnit din person än. kanske behöver du fundera lite på vad det var med de du träffat tidigare som drog dig till dom och förändra destruktiva dina destruktiva mönster?

Det finns en massa fina människor där ute som förtjänar att träffa någon, att du är snygg och slank gör liksom ingen skillnad, då även fula och överviktiga förtjänar kramar och kärlek.
  • Anonym (Lola)
    Anonym (Ej olycklig) skrev 2023-07-27 15:53:03 följande:

Jag har aldrig förstått det här med att man måste ha en partner. Jag är nu inte nån vänster så jag har aldrig fallit för det kollektiva ska väl sägas. Bara för att du ända sen amningen matats med att du "måste" leva med någon för att "må bra" så betyder det inte att det är sant. Försök fundera på varför du känner att du måste ha någon "romantiskt" eller leva ihop med. Är det dina egna känslor eller såna som du betingats med? Det är nu i och för sig inte helt otroligt att du betingats likt en hund att känna att du måste känna si eller så, men fråga dig om du kan tänka dig att känna utanför boxen? Fakta är, tvärtemot vad du får lära dig i filmer och romaner, att du väljer själv vad du "känner".

Nu är inte jag ts, men visst håller med dig till fullo. Jag har funderat mycket på detta de åren jag varit singel och kommit fram till att jag har det väldigt bra på egenhand, men saknar fysisk samvaro extremt mycket (så mycket det ibland gör ont). Massageapparater och tryckluftspumpar i alla ära, med det ersätter aldrig simpla kärleksfulla handlingar som en smekning eller kyss i nacken. Det krävs ett förhållande för att få sånt. Inget man kan klicka hem på nätet.
  • Anonym (Lola)
    Anonym (FF) skrev 2023-07-27 18:54:30 följande:
    För att ha sex för mig så behöver jag vara attraherad av personen, då spelar inte personens personlighet och sånt så stor roll. Fast det är ju det bästa att ha sex med någon man älskar inifrån och ut.
    jag har haft sex med personer jag varken varit attraherad av eller tyckt om bara för att jag saknat beröring, men detta sex och beröring gav ingen tillfredställelse eller "happy hormoner".

precis som för ts så attraheras jag av få och ska man förutom attraktion pricka in en kemi eller samspel där man klickar mentalt så är det ovanligt. På 7år har jag snubblat över 2 personer som jag kände detta med, men dessa männen kände inte det för mig. Ingen av dessa männen var några fotomodeller eller vältränade typer utan helt vanliga medelmåttiga män i min egen ålder. Det som drog mig till dom var först deras personlighet och utstrålning och sen deras sätt att kommunicera och ta på mig.

Att betala för sex går liksom inte när man behöver mer än  en vacker kropp för att gå igång (dessutom förstår jag inte hur det kan vara tändande att ha sex med någon som inte hade velat ha sex med dig utan betalning. för mig är sex ett samspel och en lek, inte något någon gör för mig för att lösa en uppgift). På samma sätt ger inte en massage samma typ av tillfredställelse då man betalar för en tjänst, det är inte kärlek och omtanke i dom smekningarna. Personen gör ett jobb och ger en skön stund med att lösa upp ev spänningar i muskler. Personen är ansiktslös och ingen man reflekterar över efteråt.

Svar på tråden Kommer aldrig träffa ngn