Anonym (FF) skrev 2023-07-27 18:54:30 följande:
För att ha sex för mig så behöver jag vara attraherad av personen, då spelar inte personens personlighet och sånt så stor roll. Fast det är ju det bästa att ha sex med någon man älskar inifrån och ut.
jag har haft sex med personer jag varken varit attraherad av eller tyckt om bara för att jag saknat beröring, men detta sex och beröring gav ingen tillfredställelse eller "happy hormoner".
precis som för ts så attraheras jag av få och ska man förutom attraktion pricka in en kemi eller samspel där man klickar mentalt så är det ovanligt. På 7år har jag snubblat över 2 personer som jag kände detta med, men dessa männen kände inte det för mig. Ingen av dessa männen var några fotomodeller eller vältränade typer utan helt vanliga medelmåttiga män i min egen ålder. Det som drog mig till dom var först deras personlighet och utstrålning och sen deras sätt att kommunicera och ta på mig.
Att betala för sex går liksom inte när man behöver mer än en vacker kropp för att gå igång (dessutom förstår jag inte hur det kan vara tändande att ha sex med någon som inte hade velat ha sex med dig utan betalning. för mig är sex ett samspel och en lek, inte något någon gör för mig för att lösa en uppgift). På samma sätt ger inte en massage samma typ av tillfredställelse då man betalar för en tjänst, det är inte kärlek och omtanke i dom smekningarna. Personen gör ett jobb och ger en skön stund med att lösa upp ev spänningar i muskler. Personen är ansiktslös och ingen man reflekterar över efteråt.