Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Kommer aldrig träffa ngn

Du förtjänar en bra man tycker du och ensamma män tycker de förtjänar kvinnor. Ni förtjänar varandra.

• Anonym (N)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-26 06:17:17 följande:
    kvinnor tar hand om sig bättre. Snygga kvinnor ser man ju dagligen. Medan män i 50 års åldern ofta Har förfallit lite för mkt för att se snygga ut vid första anblicken 
    Jösses vad bitterheten lyser igenom.
  • Anonym (N)
    Anonym (Åldern) skrev 2023-07-27 08:11:41 följande:
    Detta beror ju också på åldern. Människor blir mindre attraktiva ju längre tiden går, vilket gör att det blir en mindre och mindre andel attraktiva personer av motsatt kön och i lämplig ålder, ju äldre man blir. Dessutom ligger det i sakens natur, att det är fler oattraktiva än attraktiva som är singlar. I åldersgruppen som är lämplig för TS, d.v.s. runt 50 år, kan det mycket väl vara så att bara 1 procent av alla singlar (till skillnad från alla män) är attraktiva nog. 

Jag är själv i samma sitution och ungefär samma ålder som TS (lite äldre). Det är nästan hopplöst. De män som finns i lämplig ålder (för mig c:a 53-59) på uteställen och på dejtingappar (förutom uppenbara nigerianska scammers med stulna bilder), faller in i minst en av följande grupper och ofta två eller flera:

- ser ut som grisar
    - ser ut som bulldogs
    - ser ut som paddor
    - ser ut som lik (sjukligt magra och grå i huden)
    - har fotoshoppat sina bilder för att se ljusare och mer europeiska ut (detta är en     smaksak, men jag vill ha en europeisk man)
    - är osunda, ohygieniska; jag skulle inte vilja kyssa dem för en miljon kronor
    - har glest skägg
    - har bara en liten krans hår kvar runt öronen, ibland kammar de över testar över    flinten och då blir det ännu värre
    - har uppenbara tecken på alkoholmissbruk
    - vill uppenbarligen utnyttja en ekominskt (frågar ut en om ens ekonomi redan på    första dejten, eller till och med när man bara mejlar fortfarande)
    - ligger i skilsmässa och är desperata efter någonstans att bo
    - har stora problem med sina tonårsbarn eller vuxna barn, som fortfarande bor       hemma, inte är självständiga, i värsta fall är missbrukare och kriminella
    - pratar skit om sina ex och har uppenbarligen en negativ kvinnosyn
    I vilken kategori hamnar du? Det mesta ovan gäller ju kvinnor också.
  • Anonym (N)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-27 09:10:38 följande:
    Hon hamnar antagligen inte i ngn av kategorierna eftersom man söker ju nån som är på samma nivå som en själv?.
    Och de flesta , säkert inklusive er bägge, är blinda för sina egna fel och tillkortakommanden.
Svar på tråden Kommer aldrig träffa ngn