Inlägg från: Anonym (Jodå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jodå)

Kommer aldrig träffa ngn

En kvinnlig incel som förtjänar en man?

Du letar uppenbarligen i fel låda, du dras till fel typ av män.

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-25 22:41:53 följande:

Incel? Jag? 

öh va? Har haft förhållande sen jag var 20 fram tills för tre år sen?

Jag menar att funderingarna är ungefär så som incels. Att man anser sig bra och vettig, men förtjänar en bra partner och det är andras fel, att du haft otur.

Det är ändå liknande tankegångar som incels. Jag säger inte att du ÄR en incel.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Helen) skrev 2023-07-25 22:52:06 följande:

Känns bara lite deppigt då jag tänker på hur svårt de är att faktiskt träffa någon och att allt ska passa. Säger inte att de är andras fel. Jag har helt enkelt träffat fel personer. Måste ju finnas snälla omtänksamma män oxå väl?

Allt kan ju såklart inte passa. Man får ge och ta, men ens partner ska ju såklart inte vara elak. Sen dras väl många till en viss typ av personer, om och om igen.

Jag har träffat en del damer, och min generella bild är att de är hyfsat ego och att dom blir lätt uttråkade och vill ändra på allt. Låter väl också rätt bittert? Haha
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (N) skrev 2023-07-27 09:04:46 följande:
    I vilken kategori hamnar du? Det mesta ovan gäller ju kvinnor också.
    Nej nej nej, hon är i det närmaste perfekt. Med en 20-årings lyster, energi, kropp och utstrålning och med moder Theresas ombesörjande personlighet.

Det är såklart bara gubbarna det är fel på. Men den översta 1% kanske duger.. kanske..

Nog raljerat, jag går på devisen att om man letar fel så hittar man fel. Det gäller allt i livet. Hur många kvinnor här pratar om alla godhjärtade, hjälpsamma, trevliga och mysiga gubbar som finns i vårt avlånga land?
Svar på tråden Kommer aldrig träffa ngn