Tycker du att koranbränning ska vara olagligt?
Denna bild säger mycket och pekar också på vart Liberalerna som parti är på väg..
#pruttkudde
Denna bild säger mycket och pekar också på vart Liberalerna som parti är på väg..
Vad anser ni i tråden om att den Sverigedemokratiska koranbrännaren utreds av Migrationsverket?
"På sociala medier har det cirkulerat filmer och bilder som uppges visa att Momika haft en ledarroll i en kristen milisgrupp som ingick i en shiamuslimsk paraplyorganisation med nära band till Iran"
- - -
"En annan bild som enligt uppgift väckt myndighetens intresse publicerade Salwan Momika själv sommaren 2022. På bilden står han tillsammans med demonstranter utanför parlamentet i Bagdad, vilket skulle kunna visa att han rest tillbaka till Irak trots att han påstått att hans liv är i fara"
Nu tycker ju inte jag att överdrivet många "framstående politiker", har för vana att sköta sina uppdrag med bravur, vilket förhoppningsvis Migrationsverket kan komma att göra. Precis som jag skrev.
Att du "förvånas" över ett nasse- och ett religiöst partis tilltag, ja då är du än mer okunnig och naiv än jag trodde.
Vad tror du får för kommentar om du säger till en amerikansk omskuren man att hans föräldrar ur ett könsstympningsperspektiv inte tillmäter honom samma värde som hans syster?