• nihka

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-07-20 16:52:40 följande:
    Varför ser du män som resurser som du kan dela in i bra och dåliga?
    Det gör jag inte. Jag bara vände på ditt resonemang. Sunkigt eller hur!
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-20 16:51:15 följande:
    Utländska användare ingår inte ens i ekvationen och borde inte vara med på dejtingappar eftersom man ställer in en viss plats.
    De bor kvinnor med utländskt ursprung i Sverige.
  • nihka
    Anonym (Fol) skrev 2023-07-20 18:17:09 följande:
    Alla kan göra mer så när du skriver så blir jag misstänksam. Jag har svårt att tro dig faktiskt men om så är fallet så beror det på att de är för passiva och väntar. För egen del har jag aldrig träffat en härlig kvinna som är 30+ och ofrivillig singel.

Sedan har jag noterat just med kvinnor som inte har de bästa generna att de accepterar rollen som den fula tjejen i hänget istället för att göra sig attraktiv. De må bry sig om kläder men det blir så en tantig stil som inga män gillar. Män gillar den söta och feminina tjejen looken.
    Du är så otroligt full av fördomar. Hur kan du ens börja att tro att du representerar 50% av befolkningen?
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-20 18:40:02 följande:
    Det skulle slå mot de män som har störst framgångar också så det är inte bara riktat mot kvinnor. Det handlar om att utjämna förutsättningar.
    Du kan inte tänka dig att göra nåt själv?
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-07-20 21:33:09 följande:
    Ta ett exempel på där kvinnor har det sämre än männen men de flesta kvinnor tycker det är okej då för just den saken ska inte fördelas jämställt mellan könen?
    Kvinnor måste kånka runt på en unge i nio månader och förstöra sina kroppar för att blir föräldrar. Det behöver inte män. Och mig veterligen begär ingen någon inblandning från staten.

Vanligtvis hoppar jag över dina inlägg. De är helt enkelt för knäppa.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-21 01:09:52 följande:
    En kvinna som blir ghostad efter sex skulle kunna anmäla den mannen och så görs det en utredning om hur många han har legat med till exempel.
    Jo, det låter ju friskt. Och du tänkte jobba med detta, kanske med provision?
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-21 01:13:22 följande:
    Hur känner du mig?

Ingen bryr sig om ensamma man ändå. De är samhällets mest bespottade varelser vilket du bevisar.
    Nope. Bara de som är ensamma i kombination att de har de sunkiga värderingar du ger uttryck för här. Försök inte gömma dig bland alla hyggliga män.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-21 17:24:25 följande:
    Jag skiljer mig inte från någon annan.

Kan du förklara vad mitt kvinnoförakt består av? Jag är inte en person som hatar andra människor till skillnad från dig som hatar incels.

Vem funderar inte på sig själv? Kom med någon konkret, annars är det bara en del av dina härskartekniker.
    Han har ju förklarat. Flera gånger dessutom, men du tar inte in det. Det är inte normalt att vilja beröva kvinnor från sin fria vilja för att du hoppas få knulla mer. Vilket du inte kommer att få.

Gör nåt åt dina problem istället för att skylla dem på andra och begära att hela samhället/världen ska anpassas efter dig.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-21 18:53:52 följande:
    Varför förutsätter du att incels inte umgås i sammanhang där det finns kvinnor? Det är bara dina förutfattade meningar.

Jag vill inte att män ska få välja helt fritt heller och minska deras urval. Hur får du det till att bara vara riktat mot kvinnor?

Nej, väljer inte aktivt bort utländska kvinnor. Jag har ingen kontakt med dem. Då kan du lika gärna säga att man aktivt väljer bort sexköp trots att det är olagligt. Utländska kvinnor är också ute efter pengar. Varför tror du att utländska kvinnor hade passat mig? Är det för att du hoppas att det ska gå dåligt för incels och att de ska leva i ett kärlekslöst äktenskap?
    Du vill alltså inte bli tilldelad en utländsk kvinna. Och de kvinnor som inte vill bli tilldelade dig. Ska de också få välja bort dig? Ungefär som det är nu, eller hur?
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-07-21 20:24:00 följande:
    Du använder samma debatteknik som Löfven när du bortser från sakfrågan helt och istället väljer att gå till personangrepp med fula ord som misogyn, kvinnohatare osv. Precis som Löfven sa fascist, nazist, högerextrem, fara för demokratin till alla som inte höll med honom (som Åkesson). Även Putin använder det språkbruket mot Ukraina.

Det är ineffektivt i den meningen att du övertygar bara dig själv. Du verkar tro att om man höjer rösten tillräckligt mycket kommer alla skärpa sig (precis som Löfven pratade om). Du väljer även att beskylla de som pratar om ett problem som orsaken till problemet, vilket också Löfven gjorde. Därav likheterna.
    SD?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?