• Gurksoppa

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 17:46:36 följande:
    Det är ju jobbigt för den som söker ons bara får napp hos de kvinnor som tar betalt annars måste han ingå en relationen eftersom de flesta kvinnor kräver det för att släppa till. Och inte ens då kan en man vara säker på att det blir åka av.
    Då kanske män skulle bli mindre lössläppta? Ett förslag. eller män söka män. Varför ska kvinnor ändras för mäns sexuella behov? Är män kapabla till något i din värld? eller bara offer för omständighetern?
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 21:34:35 följande:
    Exakt vilka eftergifter har kvinnor gjort för jämställdheten?
    Kvinnor har inte ens setts som jämlikar med män. så hur ska kvinnor kunna göra något åt någon jämställdhet? Är det mer synd om männen? vilka friheter har män förlorat? Vilka rättigheter har män förlorat? Vad är sämre för män? Det enda som är är sämre är att kvinnor inte längre är i behov av en man, männen har förlorat sin enda fördel att vara ansedd i högre rang. Så förklara gärna vad det är män förlorat till följd av att kvinnans status är densamma som en mans numera,
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:10:39 följande:
    Mycket snack och lite svar. Ge ett exempel.
    Vad vill du ha exempel på? Hur kvinnors sysselsättning sett ut? Hur kvinnors ensamhet sett ut? hur kvinnors utbildningsnivå sett ut? Hur kvinnors lön sett ut? menar du på allvar att kvinnor alltid haft samma villkor som män? Var normen att kvinnor var hemmafruar för att de ville tror du? Så förklara gärna. Vad har blivit sämre för männen som du påstår, det är ju sååååå synd om männen. måste vara jobbigt att vara man och inse att en kvinna inte är något man bara får eller är statligt berättigad
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:38:27 följande:
    Ge bara ett exempel på en uppoffring kvinnor gjort för jämställdheten.
    har jag sagt att de gjort det? nej just det. jag frågar dig. Vad anser du kvinnor ska göra? Ge upp rätten till fri vilja? ge upp rätten till självbestämmande för sin egen kropp och eget liv? har män gjort de uppoffringarna för kvinnor? vad har män gett upp? Så om inte män gett upp något, varför ska kvinnor? 
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:44:25 följande:
    När kvinnor har problem är det ett samhällsproblem och då förväntas män vara med och hjälpa till men när män har problem är det individens ansvar.
    jasså? Vad gjorde alla män för ensamma kvinnor när det var överskott på kvinnor? Vad gjorde männen då? utbilda mig gärna, i jämställdhetens tecken
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:42:27 följande:

Har män och kvinnor samma förutsättningar gällande ons?

Varför går det 50 män på varje kvinna på Body Contact?

så lösningen är att kvinnor borde bli kåtare och mer lössläppta? För dessa stackars ons-törstande mäns skull.. Eller är det kanske enklare att män besöker närmsta sexshop och löser sina behov med en fleshlight? Hmmmm.
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:57:17 följande:
    Det är 2024 inte 1924. Brukar du flyga på tyskar turister om andra världskriget också? 
    vad märkligt att biologen inte kan svara på så enkla frågor. vad gjorde männen för kvinnor? Vad har män uppoffrat för jämställdhet? Vilka friheter har män gett upp? Vilka rättigheter har män gett upp? sen ändå ha mage att kräva att kvinnor ska ge upp saker för män? ynkligt 
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 23:03:12 följande:
    Vad har du att erbjuda en huslig man i en relation om man tar bort sex ur ekvationen? 

En huslig man? Hahahahaha! Jag har en sambo, en jämställd och bra man! Vad han får mer än sex? en sambo som har ett självständigt liv. han *får lov* att åka på fotbollsresor, och ha egna hobbies. vi har gemensamt intresse att gå på konserter. jag bjöd han på hotellövernattning innan jul som en staycation. han har också någon som lagar mat till honom, i motprestation att han städar. Så han är rätt nöjd faktiskt. sexet är grädden på moset för han. han har också möjlighet att bo större och bättre genom min inkomst, jag är nämligen den som tjänar mest. Så ja, jag vet inte. går det någon nöd på min stackars sambo?
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 23:05:54 följande:
    Ge bara ETT exempel på en uppoffring kvinnor gjort för jämställdheten.
    biologen kan inte ens berätta vad män gjort. Bra. då var det avgjort. Du sprider bara populistisk incelpropaganda, och misogyna åsikter. Förväntar sig att kvinnor ska ge upp friheter och rättigheter för att det är så synd om män som måste ansvara för sitt eget liv. när du kan berätta vad män gjort och gett upp kan vi fortsätta diskussionen 
  • Gurksoppa
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 23:29:54 följande:
    Duktig flicka som måste få sagt att "jag är nämligen den som tjänar mest." och förbarmar sig över en manskrake som får lov av "mamma" att åka på fotbollsresa. 
    Hahahaha! Avundsjukan lyser igenom, tack för komplimangen!
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?