• Gurksoppa

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:04:00 följande:
    Du skrev själv att olika män skulle vara egoistiska mansgrisar när du samtidigt snackar om samtycke. 
    Då skulle det också handla om att männen tvingas till att ha sex mot sin vilja 
    De män som bara fokuserar på sin egen orgasm är det. eller hur skulle du beskriva en sådan man? Låter det som ett charmtroll?
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:04:32 följande:
    Men du kan ändå snacka om att männen är skyldiga kvinnan något
    Enkel matte nu då:
    en man och en kvinna har lagligt sex med samtycke.
    bägge ger varandra orgasm för de tycker om varandra.

kvinnan kräver inte av mannen, kvinnan får. Mannen kräver inte av kvinnan, mannen får. Båda är glada och nöjda.

faller poletten ner? Eller på vilket sätt är det kränkande mot mannen menar du? Förklara orättvisan. hur är det kränkande och orättvist mot mannen?
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:05:25 följande:
    Om ni hade resonerat annorlunda exempelvis om incel så hade jag inte tagit upp något negativt om kvinnliga orgasmglappet. 
    Sluta var en incel då. enkelt. Det är ett val du gjort. Ingen annan har gjort valet åt dig
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:07:43 följande:
    Jag liksom tar upp hur ni reagerar annorlunda när det nu handlar om när kvinnor missgynnas. 

Ta ett annat exempel på något sexuellt när kvinnor har det sämre än männen och där många snackar exempelvis om att sex är ingen rättighet? 
    Jag vet inte vilket språk jag ska skriva på för att bli förstådd. Sex är inte en rättighet för någon.
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:08:19 följande:
    Kräver är exakt det du gör nu. 
    på vilket sätt kräver jag? förklara gärna
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:08:42 följande:
    Det är ett val att du väljer vara utan orgasm 
    Och då slutar jag ha sex med den mannen. Shack matt
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:10:57 följande:
    I lagstiftningen står det inte att männen är skyldiga kvinnorna något heller. 

Det är tydligt att du ät partisk när du snackar om fria val när män ska göra saker åt kvinnan medan det ska handla om sex utan samtycke när man ber kvinnor att göra saker åt en. 
    du både läser och skriver som en kratta. går inte att förstå vad du menar. Varför är du emot att BÄGGE får orgasm? Varför är det fel att BÅDA får orgasm när man har sex med samtycke?
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:11:33 följande:
    Du säger ju att männen ska göra det för annars är han exempelvis egoistisk av sig. 
    hur skulle du beskriva en man som bara vill ha fitta och skiter i om det är skönt för kvinnan? Svärmorsdröm? Charmtroll?

har jag sagt att jag bara ligger som en död sill och kräver att min sambo ska prestera? Tror du min sambo vill knulla om jag skiter i vad han gillar? Tänk lite längre va
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:15:06 följande:
    Du sa ju att det är sex utan samtycke när männen ber kvinnor ha sex med dom. 

Kvinnor ska få be om något medan när männen gör det så ska det handla om tvång. 

Det är uppenbart att syftet är att du vill gynna dig själv inte att det handlar om någon ideologi eller liknade.
    Du jämför äpplen med päron.
    männen lyckas inte ens få lagligt samtycke utan måste be om sex. Patetiskt. Lyckas man inte med samtycke så blir alla utan orgasm.
  • Gurksoppa
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 22:19:25 följande:
    Så det står i lagstiftningen att man ska få vara skyldig någon orgasm? 
    vet du vad, jag har diskuterat färdigt med dagens knäskålar. nu ska vi duscha här hemma, vem vet,
    kanske händer mer. sådant som vi som förstår oss på lagligt samtycke begriper sig på. Tur att det finns normala män med :)
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?