Är incel något man förtjänar att vara?
Anonym (SL) skrev 2023-07-27 19:56:08 följande:
Så vi kvinnor ska ändra vårt sätt att dejta/välja för att ert sätt fungerar dåligt? Återigen anser du att kvinnor ska anpassa sig och att männens sätt ska ses som norm. Men nu fungerar ju inte ert sätt.
Gör du så med andra saker i livet också? Fortsätter med en strategi som inte fungerar...är inte det definitionen på dumhet?
Det finns fortfarande massa forum men de kräver mer av individen än att göra massutskick på en app...men att individen behöver jobba för sina egna relationer verkar inte vara din melodi...
Nä, de ska statligt fördelas.
Och nä allt som någon uttrycker som upplevs obehagligt är inte lika med sant.
Du får ju tycka vad du vill men det gör det inte till sanning utan till åsikter. Och män med dessa åsikter väljs i regel bort av kvinnor, även sådana (som jag) som inte bryr sig om allt det där andra du räknat upp.
På vilket sätt blir jag ett offer för att jag säger att kvinnor inte är till för att män ska få ligga?
Det är vi inte.
På samma sätt som män inte är till för att vi ska få ligga.
Du jämför med sjukvård, lön, skola och jag förstår verkligen inte hur du tänker. Får inte ihop din liknelse alls.
Hur kan inte ansvaret för ens relationer ligga på individen? Det är ju med dig som någon ska ha relationen med?
Du påminner mig starkt om Lorry/Yrrol-sketchen
"-Du, blanda inte mig i vårt förhållande"