• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-12 20:20:27 följande:
    Varför tycker du det är det så svårt att försöka ändra på din inställning till kvinnor? Är det en omöjlighet? 
    Det är tydligt att du bara försöker vinkla. 
    Du snackar om val när det inte är ett val. 
  • Anonym (....)
    Varför tycker du det är det så svårt att försöka ändra på din inställning till kvinnor? Är det en omöjlighet? 
    Ens personlighet och erfarenhet behöver inte vara något som bara går att ändra. 
  • Anonym (....)
    Vad är då undersökningen som säger att de blev utan sex när de var"misogyna, och det inte utvecklades efter de blivit utan sex bland annat? 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-12 20:21:57 följande:
    Det har jag gjort. Vad tror du är anledningen till att du är sexlös själv?
    samhället? 
    Vad är din källa på att män som kallas sexister blir utan sex? 
  • Anonym (....)
    Hur kan sex inte vara en garanti men man har ändå den möjligheten? 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-12 20:06:50 följande:
    Återigen, det spelar ingen roll egentligen. Misogynitet=incel.

Vad ska en incel göra då för att inte vara incel?
    Orsaken varför någon blev utan sex från början är inte helt samma sak som misogyn.

Om det bara skulle handla om misogyn så borde det vara den enda skillnaden jämfört med många andra människor. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-12 20:16:44 följande:

Du ser dig inte som incel heller tydligen. Ja, du har misogyna attityder. Du tycker som sagt att det var bättre förr och att det var ett misstag av män att "ge upp" ekonomisk makt till kvinnor. Det är självklart att det är dina misogyna attityder som gör att du är incel. 

Alla har varit sexlösa någon gång i sitt liv innan man förlorar oskulden. För somliga sker det tidigare, för incels aldrig. Vilket beror på deras attityder mot kvinnor. Sex är aldrig en garanti, men det är skillnad på incels och andra män som inte har sex. De andra männen har möjlighet till sex. 

Och du snackar nu om att man är sällan utan sex under sin livstid för de flesta personer. 
    Ett liv utan sex kan påverka ens attityder. 

Dessutom så verkar du tro att kvinnor kan läsa tankar. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Perka) skrev 2023-08-12 20:39:15 följande:
    Om du anser att du har en personlighet där misogyni är en del så är det väl bättre du håller dig undan från kvinnor?
    Jag sa inte något om det. 
    Dessutom så är det inte du som bestämmer om jag träffar kvinnor eller inte. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Perka) skrev 2023-08-12 20:39:15 följande:
    Om du anser att du har en personlighet där misogyni är en del så är det väl bättre du håller dig undan från kvinnor?
    Jag kan också be kvinnor hålla borta sig från män. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-12 20:42:06 följande:
    Du är festlig du! Du såg ju ner på personangrepp, eller? Samtidigt som du hittar på saker om mig. så hatiskt gjort av dig.
    Du hittar på saker också i så fall. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?