Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-10-04 13:49:07 följande:
Aja baja, Fol!
Man får inte lov att skriva att kvinnor har problem. Det är inte PK. Det hjälper inte att det är 100% sant. Komihåg att alltid låtsas om som att det inte existerar kvinnor med problem, utan bara med män.
Ta istället lärdom av inlägg 6915 där EnAnonumius kastar skit på män och samtidigt hyllar kvinnor och använder det som argument för att kvinnor är bättre än män. Det är den typen smutsiga och orättvisa inlägg som kan klassas som PK.
Att hon dessutom bidrar till att män föraktar kvinnor har heller ingen betydelse, det får vi inte heller låtsas om.
Ursäkta men hur kastar inlägg 6915 skit på män.
Är det att många män precis som många kvinnor lämnar in bilen på verkstaden?
Är det inte sant då?
Att en man inte är händig eller teknisk ser jag inte som något hemskt. Gör du?
Detta var dessutom i kontexten att kvinnor inte är i behov av att män ska fixa massa åt dem då många fixar saker själva. Vad är dåligt med detta.
Jag personligen gifte mig inte med min man för allt han skulle göra eller åstadkomma hemma utan för att jag ville ha en vettig livspartner att dela livet med.
Du får nog visa med citat hur du tänkte och tolkade för särskilt glasklart är det ju inte. Ser inte alls hur detta inlägg är smutsigt och orättvist?
Du menar att denna användares inlägg (och plockar ut 6915 särskilt) är med och skapar kvinnoförakt. Hur får du ihop detta?