Är incel något man förtjänar att vara?
Har du någon reell fråga egentligen?
Du ser allt väldigt svart vitt. Om du tycker att misogynitet är en framgång för att Russel brand hade tjejer och visade sig vara misogyn, så varsågod, lycka till.
Jag har redan förklarat min syn på incels misogynitet och hur jag tycker den skiljer sig från brands. Jag har den uppfattningen att incels anser sig vara så snälla, men ser kvinnor som en annan art. Du t ex blottar ganska mycket sånt, ser kvinnor som resurser där bara sexkvoter skulle innebära mer sex för dig. Det är så jävla uppenbart. Skulle kunna spotta en misogyn incel som dig direkt, och då är jag inte ens kvinna. Visste redan i trådstart hur du var. Tog inte mycket innan du blottade dina misogyna åsikter.
Du kan ju fråga dig varför.
Till Cloffe, när du läser detta inlägg, hur förstår du det då?
Ser du detta inlägg som hennes sanning eller ser du det som den absoluta sanning som gäller ALLA kvinnor och som att alla män borde följa hennes text utan minsta invändning?
Jag antar att du inte kan inse att hon sätter sig själva på piedestal, trots att inlägget skriker av sätta sig själv på piedestal?
Inlägget är befriat från ödmjukhet och självkritik men har stark vilja att förmedla att det är kvinnor ensidigt som sätter villkoren för relationsmarknaden. Appen är ett stort hot.
Detta är vägen framåt för män som du ser det?