Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:09:22 följande:
    Det finns ingen skyldighet att ha sex enligt lagen. 
    Det finns inget som säger att man ska ta ansvar för sex och relationer, så länge man inte bryter mot lagen. 
    Det finns inte heller en rättighet till sex enligt lagen. Glömde du det?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:12:19 följande:
    Om en kvinna hade klagat på männen eller på sitt sexliv hade du reagerat annorlunda 

allt beror på VAD man klagar på.
    målar man upp sig själv som offer (utan att vara utsatt för brott) så är det patetiskt oavsett kön.

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:14:19 följande:
    Så jag fär skriva att olika kvinnor friviligt vill vara utan sex när de inte vill det?

Ni gör liknade som olika män gör mot kvinnor. 
    Att de vill bestämma hur kvinnors ska se ut. 

Det är en orsak varför jag klagar, att man ska respektera andras sexliv men ni gör inte tillbaka det för då ska ni bestämma hur man själv känner det. 
    Kvinnor kan också vara utan sex. och det kan vara självvalt och frivilligt, eller ofrivillig. men ofrivilligt innebär ändå ett val. Man vet VAD man kan göra för att ha sex, men väljer att inte göra det. Man kan sänka sina krav, eller man kan ändras. Men väljer man att vara oförändrad, så blir ofrivilligheten till slut ett frivilligt val.

lite som att *jag vill sluta röka* men jag vill inte sluta köpa cigg. då väljer man att inte sluta röka, eftersom man fortsätter köpa cigg. dvs man väljer att förbli oförändrad.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:18:14 följande:
    Om det ska handla om att man ser sig som ett offer, så borde det räknas när du klagar. 
    Du tror jag är skyldig andra något när jag säger att jag ofriviligt är utan sex. 
    Du ser dig som offer annars hade du inte klagat eller hur? du är inte skyldig någon något mer än att du BÖR bete dig som en civiliserad människa
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:19:01 följande:
    Då betyder det att det är ett val för allt annat som är ofrivilligt 
    för NÄSTAN allt annat. Undantaget medicinska besvär. Det är ingen som väljer att vara ofrivilligt barnlös som pga mannen saknar spermier exempelvis.

annars har man alltid ett val.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:19:54 följande:
    Då är det val när kvinnor blir ofriviligt utan orgasmer? 
    och där var vi tillbaka på den igen ja. är det enda du kan prata om våldtäkt? kvinnans orgasmer? Kan du något mer? vet du ens vad orgasm är?

varför ska någon någonsin ha sex med BARA fokus på mannens orgasm? Varför anser du att kvinnans orgasm är sekundär? Varför har du så sunkig kvinnosyn?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:21:41 följande:
    Du tänker delvis liknade som olika incelmän gör. 
    Du vill också bestämma över deras val och när något är frivilligt eller inte. 
    Det är frivilligt. Om du vet att du har en kvinnosyn som avskräcker kvinnor så kanske steg 1 vore att jobba på den innan du försöker knulla?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:22:27 följande:
    Tyck som du vill då. 
    Det finns olika syner på människors liv i världen 
    och ditt liv är det viktigaste av alla? Kvinnor borde köa för att dejta med dig? Eller vad anser du?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:25:42 följande:
    Det är frivilligt då när kvinnor blir utan sex för de inte hittar någon man de uppskattar.

Kvinnorna vill då leva ett liv utan sex och de ogillar sex. 
    jag som kvinna hade hellre varit utan sex resten av livet än behöva ha sed med en man jag inte attraheras av. Och samma känner i princip alla kvinnor. inget sex i världen är värt att ha sex med en mansgris.

sexleksaker är bättre än många män. Många män lägger endast fokus på sin egen orgasm. det gör inte en sexleksak. ännu en fördel.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:26:44 följande:
    Du sa att ofriviligt är ett val. 
    Då borde det betyda att det är ett val när kvinnor blir ofriviligt utan orgasmer vid sex. 
    Är det bara kvinnan som ska ta ansvar för kvinnans orgasm? Kan du bli mer misogyn mansgris?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?