Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:21:36 följande:
    Och om det handlar om sex mot sin egna vilja så kan du inte säga att de ska ha sex med andra män. 
    Då handlar det om sex mot sin egna vilja. 
    en man vill ha sex, en annan man vill ha sex. Varför skulle de inte ha sex med varandra? dessa män ska alltså kunna neka sex? Men dessa män förväntar sig att kvinnor vill ha sex med dom? kvinnor vill inte ha sex med misogyna incels. Får männen neka men inte kvinnor?

så vill misogyn incel ha sex är största möjligheten att ha sex med annan misogyn incel. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 17:02:00 följande:
    Att man inte ska använda det som ett motargument
     vad menar du? Vad ska inte vara motargument? Motargument till vad? skriv så vi förstår vad som menas
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:57:09 följande:
    Jag använder det mer som "tillbakakaka".
    Och denna tillbakakaka hjälper dig att bli mer charmig och ökar chanserna för att få likes på tinder?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 17:00:05 följande:
    Det är främst de personer som har sex som använder det ordet. 
    Fast då mot män som blir utan sex. 
    Ingen har sagt att det är någon som förtjänar det. vill du ha sex, gör det som krävs. Gör du inte vad som krävs, du blir utan. det är inte svårare än så
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 17:24:45 följande:
    Vet olika personer som sagt olika saker, kanske var i annan tråd men vet att exempelvis nika skrivit om att man måste förtjäna sex. 

Får ev svara senare. 
    Jag tycker det tar mycket energi att skriva här på forumet 
    Nihka har inte sagt man förtjänar det. Sluta sprid med osanning. ingen förtjänar sex. Det är inte något sån någon oavsett kön kan komma och säga *nu har jag gjort xx ge mig sex* eller *jag bjöd ju på middagen så nu ska vi ha sex*.

det fungerar inte så. Däremot kan man ÖKA eller MINSKA sina chanser att det blir sex. Chans. Inte garanti. Inte löfte.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 17:26:42 följande:
    I så fall hade olika personer i denna tråd ställt andra frågor.
    Vilka frågor ska vi ställa?
    varför tycker du staten ska hjälpa dig och misogyna incels till sex?
    hur ska staten hjälpa dig och misogyna incels?
    får en kvinna lov att ha preferenser?
    får en kvinna lov att säga nej tack till en man?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 17:55:15 följande:
    Lögn?
    Läs inlägget som jag länkade till. 
    Återigen läsförståelse.

HUR SKA SEX VARA RÄTTVIST???? Vad är rättvist? Att ALLA har lika många sexpartners? Att ALLA knullar lika mycket/lika lite? Att alla ENDAST knullar på torsdagar. HUUUUUR I HELA JÄKLA HELLSKOTTA ska sex kunna bli rättvist?

det KAN inte vara rättvist. vi är ALLA enskilda individer med olika mycket/lite lust, olika läggningar. Om sex skulle vara *rättvist* så skulle det kräva att vi bara får vara sexuella på ETT sätt, vilket INTE är demokratiskt.

så snälla knäskål. förklara. Hur ska sex vara rättvist?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-31 18:00:53 följande:
    Återigen läsförståelse.

HUR SKA SEX VARA RÄTTVIST???? Vad är rättvist? Att ALLA har lika många sexpartners? Att ALLA knullar lika mycket/lika lite? Att alla ENDAST knullar på torsdagar. HUUUUUR I HELA JÄKLA HELLSKOTTA ska sex kunna bli rättvist?

det KAN inte vara rättvist. vi är ALLA enskilda individer med olika mycket/lite lust, olika läggningar. Om sex skulle vara *rättvist* så skulle det kräva att vi bara får vara sexuella på ETT sätt, vilket INTE är demokratiskt.

så snälla knäskål. förklara. Hur ska sex vara rättvist?

Det handlar inte om att *nu ska vi minsann sätta de ensamma misogyna incels på plats* *de förtjänar minsann inte sex* utan att SEX ÄR INTE NÅGOT ATT FÖRDELA *RÄTTVIST*. Och om det inte FINNS något att fördela så GÅR DET INTE ATT FÖRDELA. 

sex är alltså INTE något som någon magiskt förtjänar. sex är INTE något man har rätt att kräva. Sex är inte något att fördela.

sex, relationer, vänskap etc är INTE att jämföra med skattepengar som samlas in och fördelas ut till det gemensamma.

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 18:03:08 följande:
    Hen skrev att jag ljög. 
    Det var det som jag svarade på. 

förstår du ens vad som står i texten? Eller är det enda du läser *sex ska inte vara rättvist* och omtolkar det till *sex ska vara orättvist* som du sen omtolkar till *kvinnor anser sig ha rätt till mer sex än männen* som du omtolkar till *kvinnor tror sig vara värda mer än männen*

eller hur tolkar du texten som jag skrev?

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 19:02:00 följande:
    Färre personer har barn.
    Medan de flesta har sex och förhållande 
    I alla fall även personer utan barn /och eller arbete brukar få säga något om de personer som har det.
    Liknade borde gälla för mig också. 
    Du får säga vad du vill. Men det betyder inte att du har rätt till en kvinna, eller rätt att ändra på en app för egen vinning. staten har inte en förpliktelse att lösa så du får en relation. så beklaga dig gärna. säg att det är tråkigt. Men kom inte och anklaga andra människor, kvinnor eller män eller samhället och staten att du inte får till en relation. be om tips istället, råd och rekommendationer på vad du kan göra för att må bättre.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?