Är incel något man förtjänar att vara?
Ni som kallar mig för misogyn för att jag säger sanningen om dejtingappar (att de diskriminerar män) och tror att det inte stämmer borde förstå att jag är långt ifrån ensam om att ha den åsikten
Här är en ung tjej som pratar om samma saker:
www.youtube.com/shorts/RmSrxixTIrM
www.youtube.com/shorts/4YEBTxnKxkA
Är den här tjejen enligt ert synsätt en misogyn farlig person som borde stängas av från internet?
appen diskriminerar inte män. då hade appen behandlat män annorlunda mot kvinnor, exempelvis män får bara svepa 5 svep per dag kvinnan 50.
de populära männen får massor med matchningar. Så att VISSA män får inga eller få matchningar är ett individproblem. Samma med de kvinnor som får inga eller få matchningar. ingen diskriminering föreligger, läs länken från DO som jag redan skickat.
diskriminering reglerar inte mellan individer, dvs hur en granne beter sig mot dig eller hur en kvinna beter sig mot dig är inte diskriminering.
från DO:
* Diskrimineringslagen reglerar inte heller alla samhällsområden och inte heller det som händer mellan privatpersoner när det till exempel handlar om hur grannar eller släktingar behandlar varandra.*
länk till DO: https://www.do.se/diskriminering/diskrimineringsgrunder