• Anonym (hej)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:21:41 följande:
    hur ska dessa böter skrivas ut? Vem ska kontrollera dejtingen? ska man ange sina grannar? Ska man rapportera in månadens dejter till soc? Eller hur ska någon få veta om jag dejtar en, två, tre, tio eller noll samtidigt?
    Det ska kontrolleras och övervakas via dejtingapparna.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:22:46 följande:
    Det är inte en plats att ta. Jag väljer att ha lagligt sex med den jag vill, annars sexleksak. Varför skulle jag ha sex med någon jag inte vill ha?
    Alla personer som du inte har sex med är inte oattraktiva. De är bara attraktiva på olika nivåer på en skala.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:34:11 följande:
    Om jag skulle bli singel. Mina vänninor som är singlar, min syster etc. Du vill försöka manipulera marknaden utan att förstå att det kommer fortfarande bli lika lite sex över till de män som delar din kvinnosyn. Det finns ingen lagstadgad sexkvot med statliga kvinnor till er.
    Du tänker bara på kvinnor men inte alls på hur det blir för män. De ger du rådet att inte ens använda dejtingappar. Det är inte jämställt på något plan.

Jag vill att marknaden återgår till hur den var före smartphones tog över när marknaden var balanserad. Ibland behöver samhället göra såna korrigeringar när det råder obalanser.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:36:11 följande:
    Hur övervakar dejtingapparna om man pratar över sms/messenger? om folk vet att appen övervakar tror du på riktigt att man inte kommer ha konversation på annat ställe? Så hur ska appen ha koll? Berätta gärna.

och vad är böterna? Straffet? stöld av knull från incel?
    Nej, vissa personer bryter mot regler men om några får böter ger det en avskräckande effekt precis som antalet sexköp har minskat sen det kriminaliserades.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:37:58 följande:
    För mig är de oattraktiva, kan vara att de inte duschar, dålig tandhygien eller sunkig människosyn. Jag knullar inte med människor jag inte attraheras av oavsett orsak. eller vill du reglera mina preferenser med? Vad som är giltiga skäl?
    Bevisligen finns det män som duschar, sköter sina tänder och har en bra människosyn som du inte har sex med. Det är omöjligt att alla kan hamna i en sån kategori.
  • Anonym (hej)
    EnAnonumius skrev 2023-08-23 19:33:37 följande:
    Ja och då är det ju männen du skall hoppa på och inte kvinnorna.
    Det är ju männen själva som sätter käppar i hjulet för andra män.

Och vad gör du.. Jo du valsar in och kräver att kvinnorna skall lösa männens interna problem.
    Lär männen i stället att ge fan i att dejta flera kvinnor.

Det är inte kvinnas sak att lösa männens problem om uteblivet knullande när det är andra män som är orsaken.

Fast frågan är om du vill(kan begripa detta.

Men en sak skall du ha jävligt klart föra dig. Misogyna incels kommer aldrig att få ligga.
    Det är precis det jag föreslår. Att vi borde ändra på männens beteende. Var någonstans har jag sagt att kvinnor ska lösa mäns problem? Hitta det citatet med ett rätt inläggsnummer.

Varför protesterar ni mot att jag vill få män att ändra sina beteenden? Är det för att ni vet att det har gett kvinnor ett övertag mot männen inom dejting?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:43:28 följande:
    Dessa män som nekas på appar nekas ju i verkliga livet med. Vad är skillnaden? vill du hellre ha ett skratt och nej tack i ansiktet? än att du sveper och du inte får en matchning?

så hur ska det bli jämställt? Om alla appar magiskt skulle förbjudas. skulle alla incels bli populära över en natt tror du? när det fortfarande finns fler män än kvinnor
    Din sambo nekades på apparna men inte i det verkliga livet.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-23 19:48:13 följande:
    Jag har inte sex med dom för att
    1) jag är i förhållande. Varför skulle jag knulla någon annan?
    2) om jag någonsin blir singel så kommer det vara män av den kategorin jag kommer ha koll på. Det betyder INTE att alla män i den är berättigade ett knull med mig. därefter ska personkemi matcha med. Så du ser. urvalet krymper. Eller ska jag tvingas ha sex med alla män jag attraheras av om jag blir singel? så det blir rättvist?
    Nej, men varför hävdar du att alla män som blir bortvalda på dejtingappar blir det för att de är 100% oattraktiva?

Det kan lika gärna bero på att de blir utkonkurrerande av andra män trots att de är attraktiva.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-23 19:49:38 följande:
    På vilket vis kan kvinnorna ha övertaget om de nu råkar ut för män som luras och ligger med flera? Din insats borde väl då inte alls röra kvinnor, utan fokusera på att förändra mäns beteende. T ex genom att män övervakas och de som har sex med flera bötfälls eller sätts i finkan.
    När man lyssnar på er låter det som att det inte är några problem att träffa en sån man som bara är ute efter sex.

Cloffe anklagar mig i varje inlägg för att vara misogyn. Därför behövde jag förklara vad jag menar. Det riktar sig inte till någon specifik grupp.
  • Anonym (hej)
    molly50 skrev 2023-08-23 19:51:53 följande:
    Och vilka är det som ska ändra attityd? Kvinnorna eller männen?
    Om det är kvinnorna,så varför ska de ändra sin attityd och inte männen?
    Män har fått ändra sina attityder på massor av andra områden som föräldraledighet. Kvinnor behöver också se över vissa attityder.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?