Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-24 01:11:35 följande:
    Artikeln från GP visade att för länge sen var det omvända förhållanden när många män dog i krig och jag tror knappat att de som levde på den tiden var lika selektiva som du är. Det är ingen naturlag att vara selektiv. Det avgörs av omständigheterna.

Alla män, inklusive jag, kommer bli mer selektiva om balansen jämnas ut. Det är logiskt.
    Det stod också att kvinnor föredrar utbildade män framför snygga. så varför utbildar du dig inte?

tror du inte männen var selektiva när det fanns överskott på kvinnor? Hahahaha! Och på den tiden kunde inte kvinnan säga nej till en man på samma sätt då det inte var lika ekonomiskt jämställt som idag. Kvinnor kan och får neka män år 2023. kvinnor behöver inte män. Och desto mer incels syns och hörs, desto kräsnare blir kvinnor. Förstår ni inte att ni gräver er egna grop? Hellre frivilligt singel än riskera en rövhatt. och ska jag återigen berätta om alla brott som män begår? Mot kvinnor men också mot andra män. Tror du att det är charmigt? att kvinnor attraheras av sånt? 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 10:17:52 följande:
    Du vill också bestämma över dessa mäns sexliv. 
    Det finns inget som förhindrar då ifall någon säger vilka val kvinnor ska gå efter. 
    Om det handlar om att inga personer ska få säga något så kan inte du säga när det ska vara helt frivilligt när någon av dessa män blir utan sex.

Så om du inte har sex exempelvis med din mamma så bevisar det att du är helt frivilligt utan sex och du saknar sexlust?
    ingen vill bestämma över mäns sexliv. Och jo, det finns lagar som skyddar kvinnans val. 

varför ska populära män avstå från sex bara för att du är okapabel? Varför ska du ändra på kvinnors preferenser? Bli attraktiv istället. Det är demokratiskt.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 10:46:41 följande:
    Skattepengar ska gå till dig när du vill ha ett fungerande sexliv men sedan ska pengarna gå till något annat när du själv inte direkt berörs av det. 

Det är en orsak varför jag klagar. 
    Jag ska visa empati och bidra till erat sexliv men samtidigt som ni säger att sex är ingen rättighet och de ska inte bidra något till mitt sexliv. 

Det är ni som är inkonsekventa här. 
    Det handlar inte om att jag får något som ni inte får som jag sedan säger är ingen rättighet. 
    Och sedan ska samhället hjälpa mig men inte er. 
    Hur är jag inkonsekvent? Det är du som inte kan tänka eller argumentera sakligt eller konsekvent.

jag som kvinna har rätt att attraheras av vem jag vill, man som kvinna, mörk som ljus, kristen som muslim etc. Om jag stöter på en man som attraheras av mig med, och vi väljer att ha lagligt sex med samtycke så har vi rätt att ha det.

ingen har rätt att sitta hemma och beställa ett knull från lokala ortens beställningsmeny av singlar, och att staten ska reglera detta.

får jag eller min sambo medicinska problem har vi rätt till vård. varför skulle vi inte ha rätt till vård vi bekostar via skatten? Ska du bestämma vilka som har rätt till vård med?

du har rätt att vara i ett förhållande; men du har inte rättighet att kräva en kvinna. när ska du lära dig skillnaderna i begrepp? du blandar hela tiden ihop rätt med rättighet när du försöker hitta halmstrån för statlig rätt till fitta.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:36:05 följande:
    Det finns inte lagar som förbjuder att kvinnor påverkas av andra människor när de gör sina val. 

hur ska människor påverka kvinnor att ändra sina val? Ska incel män hota kvinnor? Eller hur ska människor på ett demokratiskt sätt styra kvinnor? Vilka är människor? ingen kvinna och majoriteten av män kommer inte styra kvinnor. det är bara tragiska tafatta fascistiska incels som tror det funkar så. 

vilka är dessa människor som ska påverka kvinnor? Och hur?

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:37:17 följande:
    Då handlar det om att inga vill bestämma över kvinnors sexliv, det handlar då om något annat 
    De enda som vill bestämma över kvinnors rätt till sexliv är du och misogyna incels. män som är rövhattar.

du tror du ska få mer knull och dejt om du reglerar våra val. Men det kommer inte att ske. Vi har fortfarande rätt att säga nej till män med dina värderingar
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:40:10 följande:
    Så jag har sagt exempelvis att sex är en rättighet för mig men inte för dig? 
    Du argumenterar som att du tror det. du tror att om bara de populära männen döljs kommer du få alla chanser. Eller hur?

eller varför ska de populära männen döljas?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:42:36 följande:
    I ett tidigare inlägg helt plötsligt slutade du att snacka om att sex är ingen rättighet utan du själv sa att sex är en rättighet.
    Nu plötsligt är det att sex är ingen rättighet som gäller. 

Med ditt argument, varför ska jag betala med skatten när jag ändå inte får tillgång till sex? 
    lär dig skillnaden på rätt och rättighet.

jag har rättighet att använda min rätt. Min rätt är att jag får lov att ha lagligt sex med samtycke. Jag har rätt till det. Män har också rätt att ha lagligt sex med samtycke. män har också en rättighet att använda sin rätt.

tror du sex är finanserat via skatt? Skatt finanserar även vård för misogyna incels. Ger er tillgång till vård och utbildning. Men vi kanske skulle sluta erbjuda kostnadsfri utbildning till misogyna incels? vad tror du om det?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:43:38 följande:
    Jag får säga samma sak som du fast jag byter ut ordet man till kvinna. 
    Förklara vad du menar istället. Hur ska kvinnors val ändras?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:45:16 följande:
    Du tror du ska få bättre val när du vill reglera olika män samt deras val. 
    Jag vill inte reglera någon män. Visa inlägget där jag säger det. Argumentera sakligt om du ska argumentera. Jag har rätt att välja vilken man jag vill, det betyder inte att mannen automatiskt väljer mig tillbaka. men jag har rätt att välja, och jag har också rätt att välja ingen om singel är bättre än alternativen. Samma rätt har du
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:48:46 följande:
    Jag får föreslå på samma sätt som du gör. 
    Hur ska det påverka något när du ger förslag? 
    Det är inte jag som vill ändra. Jag vill att det ska vara som det är. om du vill ändra får du förklara varför och hur. annars är du nöjd med nuvarande sätt. Och då finns det inget för oss att diskutera
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?