Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-24 11:47:01 följande:
    Det är konstigt om det räknas som kvinnohat när man säger samma sak som en kvinna som när en kvinna snackar om män
    Manshat? hatar jag alla män? Är den stickade koftan skön? du vill reglera ALLA kvinnor = kvinnohat. Men förstår att svenska språket är svårt
  • Anonym (Incel slem)
    ClumsySmurf skrev 2023-08-24 13:43:55 följande:
    "ingen vill bestämma över mäns sexliv."
    redan glömt att TS finns?
    Bortsett från ts och de andra misogyna i tråden givetvis. men det var underförstått. det är inte vad någon av oss andra diskuterar för, utan emot
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:53:18 följande:
    Det behöver inte vara lika mellan alla människor när ni föreslår något 
    Behöver inte vara lika? Ska du alltid få mer hjälp från staten då? Eller vad menar du? Att ensamma män ska få mer, ensamma kvinnor mindre? Förklara hur det ska vara olika men ändå jämställt?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:55:34 följande:
    Enligt olika personer så får man inte klaga för det ska handla om ingen medfödd rättighet till sex 
    Vem har sagt att du inte får beklaga dig att det är tråkigt att vara singel? Att däremot spy galla och vilja reglera dejtingmarknaden för att man är så okapabel att dejta på egen hand är något annat. Det är inte mer synd om dig än någon annan ensam man. Varför tror du att du har mer rätt än alla andra ensamma män?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:59:50 följande:
    Exempelvis det kallas att man ska förtjäna sex och ingen medfödd rättighet till sex när jag klagar. 
    Med den logiken så kan ni själva drabbas av det. 
    På ett eller annat sätt måste man *förtjäna* det. Tror du min sambo blir kåt av av att jag bara ligger hemma i sängen utan att duscha? om jag är otrevlig? etc. även om du gör *allt rätt*när du ändå inte garanterad ett knull. det är en rätt vi har att avstå och tacka nej. men det ökar definitivt chansen om du gör vad du kan för att *förtjäna det*. Dvs genom att bete dig som en civiliserad människa med goda värderingar. Varför är det så svårt för dig?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 16:02:23 följande:
    Jag har inte sagt att jag skulle ha mer rätt än andra ensamma män. 

Vem har sagt att du inte får beklaga dig att det är tråkigt att vara singel
    Hel del personer påstår det för det ska handla om att man måste förtjäna sex. 
    Du beklagar dig inte. Du försöker argumentera för statligt reglerad fitta. stor skillnad
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:56:23 följande:
    Det kallas medfödd rättighet när man har synpunkter på sitt sexliv om man saknar sexpartner som man. 
    Medfödd rättighet? Får kvinnor med klaga? Eller bara kvinnohatande fascister?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 17:52:07 följande:

Eftersom samhället kretsar hel del till sex och man blir påverkad av det medfödd så borde det bli mer naturligt att man ska få säga något om sex jämfört om de flesta andra personer inte har sex. 

Om du blir påverkad av huruvida andra har sex eller inte borde du skaffa en ny hobby 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 18:07:30 följande:
    För dejtingmarknaden så avgörs mycket utseende och personlighet. 
    Arbetsmarknaden handlar mer om annat. 
    Hur skulle det annars vara menar du? Lotten som avgör? vill du knulla någon du inte attraheras av? Eller är kvinnan återigen bara ett objekt för dig? inte en levande varelse med egna känslor?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 18:08:39 följande:
    Om det är som arbetsmarknaden så måste man även kunna betala med pengar. 
    Du vill alltså hellre köpa en kvinna och begå brott än att bli en charmig utbildad människa? fräsch människosyn
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?