Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 20:39:20 följande:
    Alla gör det i en varierad utsträckning.
    Ja vad fruktansvärt av oss att stå upp för ett demokratiskt samhälle. Det är verkligen negativt. tänk om alla bara skulle hjälpas åt och nedmontera samhället istället, och bemöta fascistiska förslag med optimism och positivitet. Wow vilken fin värld vi hade haft. Eller vad tror du?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 20:40:21 följande:
    Då föregår man med gott exempel. 

Du kanske inte kan påverka TS i rätt riktning men alltid någon annan.
    Vad innebär föregå med gott exempel? att stå upp för demokrati eller klappa de missanpassade medhårs? hur ska en tjuv veta att det är brottsligt om den möts med applåder och belöningar? Hur ska en misogyn förstå att den är misogyn om det inte förklaras?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 21:06:31 följande:
    Misogyniteten är bara ett symptom. Det är inte det egentliga problemet.

Fokusera på de och det positiva. Beröm de som gör något bra. Det är ett klassiskt misstag att ge de som missköter sig uppmärksamheten. 
    Vad handlar tråden om? Jo män som vill reglera dejtingmarknaden för egen vinning. Hur ska jag se något positivt i det? Eller anser du att jag ska vara tacksam att de ännu bara skriver i forum? Och inte gått ut på gatan och begår brott? så det ska va en liten applåd till de misogyna för de *hade kunnat vara värre*? förstår inte din poäng
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 21:06:31 följande:
    Misogyniteten är bara ett symptom. Det är inte det egentliga problemet.

Fokusera på de och det positiva. Beröm de som gör något bra. Det är ett klassiskt misstag att ge de som missköter sig uppmärksamheten. 
    Och för övrigt nej. Misogyn är inte symptom. Då hade ALLA ensamma män varit misogyna om det vore ett symptom. eller hur? Så varför är inte alla ensamma män misogyna? Utan ett fåtal? Det är DE männen som är problemet. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-25 23:17:48 följande:
    Det beror mer på hur ni tolkar informationen. 
    Exempelvis män ska respektera om kvinnor vill ha bra sex med någon man men ni kallar det rättighet till sex om en man utan sexpartner klagar. 
    Det är ingen som förstår vad du menar när du inte kan ha koll på begreppen.

ska män respektera att kvinnor vill ha bra sex? Vad menar du med bra sex? Menar du bra som i att det är lagligt? bra som att kvinnans orgasm är lika viktig som mannens? Eller menar du att kvinnan bara ska ligga passiv och säga *ge mig bra sex*?

och det finns ingen rättighet till sex, man har rätt att vara en sexuell individ. dvs du får lov att attraheras av vad du vill. du får onanera hur mycket du vill. och det är här rättvisan finns. Jag får också attraherad av vad jag vill. Jag får onanera hur mycket jag vill. Detsamma gäller ALLA som skriver i tråden. Väljer du att göra det fem gånger, en annan två så är det inte orättvist. Det är ert egna val. Men du har inte och kommer aldrig få en rättighet att knulla vem du vill när du vill. Den rätten äger inte du, du äger inte andras kroppar. Precis som att ingen annan äger din.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-25 23:56:00 följande:
    Vi pratar inte om jobb och karriär här. När du beskriver ditt dejtande är dock helt uppenbart att du inte har behövt anstränga dig nämnvärt.
    Jasså? det är svårare än du tror att hitta en bra man. Jag var ute efter en bra man och inte kuk. se bara på vissa misogyna i tråden.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:01:03 följande:
    De skulle visst få använda appen. Alla får använda appen som skulle få en mer jämnare fördelning.

Bla, bla, bla... Kan du svara på frågan vilka rättigheter det handlar om som jag inte står upp för?
    jasså? är det lag på att använda appen? Du står inte upp för våra mänskliga rättigheter att ha ett fritt val. eller hur är det ett fritt val om du manipulerar valet?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:07:08 följande:
    De flesta migranter dejtar inte svenskar så mycket, utan umgås mest med sina egna. Det argumentet är inte hela förklaringen.

Pratar du med din sambo om att du tycker illa om ensamma män?
    andra förklaringen är att kvinnor insett att de förtjänar bättre än en misogyn man och är hellre lyckliga utan. Synd för dig. Bra för kvinnorna.

jag tycker inte illa om ensamma män, jag tycker illa om incels som är kvinnofientliga, mansfientliga och odemokratiska.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:10:59 följande:
    Yttrandefriheten är inte till för att missbrukas där sakliga argument ersätts av rena förolämpningar.
    Jasså? bara du som får gömma dig bakom yttrandefriheten till dina sjuka idéer? men vi får inte lov att använda yttrandefriheten till att förklara att dessa är sjuka? då är vi hemska människor som missbrukar yttrandefriheten? Något mer du ska lagstadga till din fördel?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:15:37 följande:
    Att de "bästa" männen tidigare inte har velat varit lojala är inget man kan begära eller förvänta sig.
    Var har jag sagt att jag begärt det? brukar du ha svårt med läsförståelse? och har jag sagt att jag letat efter de bästa männen? eller de män som är bäst för mig? Eller tror du inte jag vet vad som är bra för mig?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?