Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:10:47 följande:
    Ja, det är klart det inte strider mot grundlagen eftersom sex inte är en rättighet.
    om jag vill ha lagligt sex med fem olika män, och dessa män vill ha sex med mig så utnyttjar vi vår grundlagsstadgade rättighet. Om du vill inskränka på det så inskränker du på dessa rättigheter. är du så uppe i det blå att du inte inser det?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:15:45 följande:
    Nej, men det ska fortfarande vara jämställt i den meningen att lika många män som kvinnor har sex/ har inte sex.

Nej. Det ska det inte. Det ska inte något. om det finns 1000 män och 800 kvinnor. hur ska fördelningen se ut om båda ska ha 20% utan sex. 

då är det 1000 x 0.8 = 800 st
    och 800 x 0.8 = 640

fortfarande en diff på 160. ska 160 kvinnor ha sex 2
    gånger? Så alla 800 män får sin *lagstadgade kvot* eller kommer det fortfarande va 160 män som inte lyckas knulla? Vilka är dessa män? de populära männen eller de opopulära? 

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:17:07 följande:
    Nej, det står ingenstans i grundlagen att du har rätt att ha sex med vem du vill. Det står inte heller att du har rätt att äta en varmkorv om staten bestämmer sig för att förbjuda varmkorvar.

* Regeringsformen är den mest grundläggande av våra fyra grundlagar. Regeringsformen beskriver hur landet ska styras och skyddet för alla medborgares fri- och rättigheter.*

https://www.riksdagen.se/sv/sa-fungerar-riksdagen/demokrati/grundlagarna/

läs på rättigheter och friheter. vad är detta? Vad betyder rättighet? vad betyder frihet? förklara med din logik tack

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:20:55 följande:
    Det framgår att du hade många valmöjligheter på tinder. Om du inte haft så många valmöjligheter (som de flesta män inte har) hade du inte kunnat sålla bort lika många profiler. Jag hade dock gjort precis likadant om jag hade kunnat välja och vraka. Det handlar inte om vad olika individer gör.
    det är lättare att förklara för en treåring att man inte ska äta lördagsgodis på andra dagar än lördagar än att poletten ska trilla ner. även om jag hade haft en man eller hundra män att välja på så är mina krav detsamma. när ska du förstå? Och sluta *men jag vill inte buhu* kommentarer
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:32:11 följande:
    Det behöver inte vara helt exakt, men inte så stora skillnader.

Var det inte du som menade förut att mansöverskottet inte hade något samband med incels och jämförde med England?
    Vilka är dessa män som kommer fortsätta ratas? Var har jag sagt att mansöverskottet INTE är den största bidragande orsaken? Nummer två att vissa män är rövhattar. som de +40000 som årligen misshandlas/våldtas av rövhattar. Lägg till alla rövhattar som skjuter och spränger med. så män finns i majoritet, men är också i majoritet som gärningsmän.

tror du vi kvinnor attraheras av rövhattar? När vi kan välja bra män? aldrig någon. vi är inte desperata återigen
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:33:52 följande:
    Löner är inte heller en rättighet. Varför ska vi bry oss om lönegapet mellan män och kvinnor i såna fall?
    Du vill inte ha lön om du jobbar eller? att ha jobb är inte en rättighet. du har rätt att jobba, och om du jobbar är det lag på lön. Också lag på att lönen inte ska vara diskrimineringsgrundande. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:50:10 följande:
    En gallringsnivå på 50% gör fortfarande att de allra flesta kommer att få likes av någon. Om det finns kvinnliga incels skulle även dem bli hjälpta av mitt hårt kritiserade förslag.
    Om apparna skulle tvinga oss likea 50% hade också den appen avinstallerats av kvinnor. Du kan inte manipulera till dig dejter eller knull. kvinnor är inte dumma i huvudet och tar *första bästa kuk*. hur många kvinnor ska upprepa samma sak?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 20:57:22 följande:
    Frågan var varför det ska finnas bestämmelser om löner men inte om dejting/sex? De argument ni använder håller inte om det appliceras på något annat som löner.
    du har rätt att jobba, om du jobbar har du rättighet till lön som inte ska diskrimineras.
    du har rätt att skaffa förhållande och attraheras av vem du vill, man som kvinna, oavsett religion eller etnicitet. Men du har rättighet till din kropp. ingen ska utnyttja din kropp. Precis som att du inte ska utnyttja någon annan.

har du läst på begreppen rätt, rättighet, frihet, jämställdhet, skyldighet och möjlighet än? varför är det så svårt att förstå skillnaden?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-23 21:00:19 följande:
    Ja det har jag.
    * Idag är männen fler och även om incelmännen tror att utseendet är allt som kvinnor är intresserade av, visar forskning på annat. Men bland andra statsvetaren Bo Rothstein har visat att arbetslöshet och/eller avsaknad av utbildning är de verkliga skälen till att män väljs bort av kvinnorna.

Århundranden av könsobalans till kvinnornas nackdel har nu vänts på ända. Att många ensamma män inte uppskattar den statistiska nyordningen, tillsammans med ett annat samhällsklimat, är inte oväntat.*

så utbilda dig. varför gillar inte du som man den nya statistiska nyordningen? är det synd om dig för att män är i överskott? hur mycket sympati hade du haft om det fortfarande vore överskott på kvinnor? Och tänk, vilken skam att behöva vara incel trots överskott på kvinnor. Kvitto på misslyckande

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?