Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-20 20:47:46 följande:
    När jag sveper gör jag det utifrån en jämförelse mellan de jag sveper mellan och med beaktning av att en man inte får så många matchningar. Alltså behöver man svepa ja på fler än man helst skulle vilja.

För de som får många matchningar är det istället tvärtom. De sveper ja på färre än de kan tänka sig. Lösningen är att utjämna skillnaden i antalet matchningar.

Så du går på *vem har jag störst chans att knulla* över vem du genuint hade velat ha ett förhållande med? om man kunde sjunka djupare here you go.

kvinnor vill matcha med män de attraheras av OCH som har något mellan öronen. så verkar vara kört för vissa att hitta någon med det sagt. Får se om poletten trillar ner

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 20:48:54 följande:
    Fast om det inte finns några päron i mataffären så köper man apelsiner istället.
    Jasså? jag hade inte köpt någon frukt. många kvinnor hade gjort detsamma. Undvikit köp
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:01:43 följande:
    Hade du kunnat gå ett halvår utan att äta frukt för att det inte är säsong för din favoritfrukt? Det tror jag på först när jag ser det. Låter som ganska dåligt för hälsan.
    Det finns annan frukt. det finns bär också. jag hade inte valt saker jag tycker är äckligt bara för vitaminernas skull. Stor skillnad
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:13:50 följande:
    Ett hypotetiskt resonemang räknas inte om du gör så på riktigt.
    Jag gör så på riktigt. jag äter exempelvis bara gröna bananer, och royal gala. Finns inte dessa så köper jag varken banan eller äpple. jag skulle inte heller köpa päron istället för royal gala äpplen. Och hinner bananerna bli gula så är det sambons bananer, jag rör dom inte.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:13:50 följande:
    Ett hypotetiskt resonemang räknas inte om du gör så på riktigt.
    Jag gör så på riktigt. jag äter exempelvis bara gröna bananer, och royal gala. Finns inte dessa så köper jag varken banan eller äpple. jag skulle inte heller köpa päron istället för royal gala äpplen. Och hinner bananerna bli gula så är det sambons bananer, jag rör dom inte.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:19:02 följande:
    Nej, det var inte ett påstående utan en fråga. Tycker du att man borde bli avstängd från internet för att man åsikter som är fullt lagliga?
    Varför anser du att man anonymt ska få bete sig som en rövhatt över internet? Du kan väl testa skicka in insändare till tidningar istället och se om du blir publicerad? Är det orättvist om gp inte vill publicera dig?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:39:41 följande:
    Mitt förslag har inte heller gått igenom. Vad är skillnaden?

Ja, det är en begränsning att tvinga män att vara hemma med sina barn. En begränsning kan också få positiva effekter för andra som i det här faller kvinnor och barnen.
    En begränsning? om fler män anser det kanske vi kvinnor kanske ska bli ännu mer selektiva och föda ännu mindre barn. vilken bra lösning. Vi gör kvinnorna mer selektiva med män, det gör det nog bättre. Det där med att tänka hela vägen och sen en händelsekedja kan inte vara din starka sida va?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-20 22:06:38 följande:
    Det där är rent trams och ren lögn. Oerhört dålig stil att tillskriva mig åsikter jag inte har. 
    Svara på 4318 till Molly och mig 4319 om du ska ha trovärdighet kvar. du som får lov att generalisera men ingen annan
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-20 22:08:31 följande:

Det är väl givet att TS har rätt när han drar parallellen till 5-åringar.  Du påminner om ett barn som vägrar äta apelsiner och som med en 5-årings övertygelse säger

"Jag skulle Aldrig, aldrig i hela världen äta apelsiner!!!!!!"

En mogen vuxen person vet att : Jo, barnet kommer att äta apelsiner om det inte finns något annat att äta och barnet är tillräckligt hungrigt.  Vad du inte verkar fatta är att du kommer att göra olika bedömningar beroende på hur hungrig du är.

Självklart kommer samma resonemang att gälla för män också. Sen kan du och alla andra förneka hur mycket ni vill!

TS och jag vet hur verkligheten fungerar.

Om ni vet hur världen fungerar varför är ni ensamma incels då? Drop the mic
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-20 22:25:08 följande:
    Jag analyserar i stort sett allt i samhället. Däremot håller jag inte på och skuldbelägger till höger och vänster som vissa inbillar sig här inne. 

Och jo, jag analyserar defintivt vad som gör en våldtäktsman. Jag är en analyserande person. Jag analyserar allt.

Ska vi ha en diskussion får du sluta med att klistra åsikter på mig som jag inte har. Jag har inte uttalat mig om ansvar här över huvud taget. Jag analyserar situationen.
    Vad får du ut av dina analyser? jo slutsatser. vad gör du av dessa slutsatser? Jo generaliserar. läs dina svar och säg att du inte generaliserar.

varför får du generalisera men ingen annan?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?