Är incel något man förtjänar att vara?
förbluffande
Män och kvinnor har samma skyldigheter att säga till om någon är aggressiv.
Nu råkar den aggressionen riktas mot kvinnor. Om män håller med, eller stryker den aggressiva medhårs så bidrar män till polarisering mellan kön eftersom män i så fall håller med den aggressiva mannen som spottar eter på kvinnor. Om det bara är kvinnor som protesterar mot aggressionerna mot kvinnor så cementeras polariseringen.
Förstår du nu? Det handlar inte om kön, men om något handlar om kön så handlar det om kön. Ingen vill ha ett könskrig, därför måste alla män säga ifrån. Individen som yttrar aggressionerna mot kvinnor ska inte försvaras av (i det här fallet) män
Det finns annorlunda åsikter och så finns det fascistiska anti-demokratiska åsikter som dina. Det är fullt naturligt att såna åsikter blir bemötta med ogillande.
Det finns annorlunda åsikter och så finns det fascistiska anti-demokratiska åsikter som dina. Det är fullt naturligt att såna åsikter blir bemötta med ogillande.
Jag kräver ingenting från andra, ingen behöver ha samma åsikter om mig, du vet dessutom ingenting om mig, och det inkluderar ålder. Du fortsätter med dina härskartekniker med personangrepp samtidigt som du projicerar.
Om du inte läst mina inlägg tidigare så är det enda sättet att komma till bukt med incel är att säga ifrån om någon är aggressiv mot kvinnor, samt uppmuntra dessa att söka hjälpen som finns. Jag vill verkligen att du söker hjälpen och tar ett egetansvar.
Män har inte alls blivit mindre trevliga i vardagen. Du skriver tidigare att du du anser att "kvinnor inte vill förlora sina privilegier" Hur skulle kvinnor förlora något om de fick fler trevliga män att välja på. Dvs att de misogyna kvinnoföraktande incelsen ändrade sig och blev knullbara? Ingen kvinna skulle väl protestera över det.
Eller är det ett privilegium för en kvinna att ha valet att knulla killar som är trevliga? Ingen otrevlig incel skulle få doppa även om denne var sista mannen på jorden.
Vilket mynnar ut till att det inte är samhällets "fel" att inte incels får doppa. Det är upp till individen.
Enligt den gängse uppfattningen om fascism.
Fascism är en form av auktoritärultranationalism som karakteriseras av maktutövande via diktatur, förtryck av politiskt oliktänkande med strikt dominans över både samhället och individen.[1][2][3][4] Fascismen är en revolutionär form av ultranationalism med nationens "pånyttfödelse" som mål.[5] För att förverkliga idén om en pånyttfödelse för nationen vill fascister skapa ett samhälle där människor som har vissa egenskaper och eller kvalitéer ska fylla det fascistiska samhället.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fascism