• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee
    Elanus skrev 2023-07-13 21:26:16 följande:
    Gyllne skålen till brädden fylld med vin (Nu grönskar det) och spelmannen som spelar på sin fiol tills solen har gått ner (Dan Anderssons Spelmannen) var ju rätt så klara men de andra tre kommer jag inte på 🤔
    Inte så klara ändå, då du har rätt på ettan men fel på tvåan, även om den kunde vara rätt. Saker kan ju passa in på flera saker, det är sant. Du måste längre bak i tiden än Dan Andersson för den.

Och, ja, resten är lite knepiga. Återkommer någon gång i natt med avslöjandet. 
  • Elanus
    Aniiee skrev 2023-07-13 22:29:53 följande:
    Inte så klara ändå, då du har rätt på ettan men fel på tvåan, även om den kunde vara rätt. Saker kan ju passa in på flera saker, det är sant. Du måste längre bak i tiden än Dan Andersson för den.

Och, ja, resten är lite knepiga. Återkommer någon gång i natt med avslöjandet. 
    Jag var visst lite för självsäker där! Tror jag måste ge upp med de fyra övriga om du inte vill ge mer ledtrådar.
  • Aniiee

Ok, här är avslöjandet:
    1: Helt riktigt, Nu grönskar det.
    2: Ho/årgalåten (Spelmannen drog fioln ur lådan, höjde stråken högt mot söndagssolens skiva)
    3: Under norrskenet av Nordman
    4: Klockorna i Notre Dame, från Disney's Ringaren i Notre Dame. Inte alls intuitivt eftersom det jag skrev in var den latinska frasen "Dies Irae", som används i sången.
    5: Rivers in a desert från spelet Persona 5. Den exakta frasen från sången jag använde var "River in a dry land".

• Aniiee

Dagens porträttsamling är av Tor

Det märks att Internet flödar över av Chris Hemsworth. 

• Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-13 18:10:49 följande:
    Vilken söt liten rackare! Jag vill ha en sån 😍🐶👹
  • Aniiee

Maaaaat!

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-16 00:56:10 följande:

Maaaaat!

*Dregel* 🤤

Jag sätta gärna tänderna i alltihop just nu, men kan tyvärr inte äta på en stund 😋

Svar på tråden Posta din AI-konst!