• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • FredrikLiksom

Kan vi inte komma överens om en mening som vi trycker in allihop så får vi se vad vi får för resultat?

Här är mitt förslag. Testa gärna.
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-07 23:33:16 följande:
    Imagine a 600 year old pine.

Bakgrunden är att jag besökte en för ett tag sedan. Ullebotallen.
    Imorgon ska jag posta min promts string och några fler bilder. Såg att du efterlyste vad vi skrev in. 
  • Aniiee

Kastar upp en till Ariel, då jag just nu är inne på att göra Disneyfigurer och mytologiska gudar och gudinnor.

Här är min allmäna promt string. De som varierar stoppar jag  [] runt

[Film/Mythology] | [Character]| Adult | Portrait | [style/artist] | Fantasy | Realistic | Detailed | Perfect Lighting

• Aniiee

Jag lånade tre av Fredriks promts med min promt string och random stilar

Svar på tråden Posta din AI-konst!