• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee

Lite photoshop magic

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-04 22:49:07 följande:

Lite photoshop magic

Känner igen mig kan jag ju säga! På natten brukar jag läsa, skriva, träna, laga mat, titta på film och snoka runt bland trådarna på FL. Jag brukar göra allt utom att sova med andra ord 😅 Fint självporträtt! 🦉
  • Eurydike

Utställningen fortsätter! Så fint ni gör när ni fyller Familjelivs kala, trista väggar med AI-konst 🎨🙌👏

• Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-05 22:30:49 följande:
    Är det din resa till Färöarna? 🤩🤔
  • FredrikLiksom
    Anonym (Lotten) skrev 2023-07-04 20:02:52 följande:
    Jag hade velat se en kommentar från Muralgranskaren på den! 
    Nu såg jag detta. Den verkar borttagen. Vad var det för bild jag hade lagt ut? Minns du? 
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-06 11:04:05 följande:
    Nu såg jag detta. Den verkar borttagen. Vad var det för bild jag hade lagt ut? Minns du? 
    Inget inlägg eller någon bild har blivit borttagen. 
Svar på tråden Posta din AI-konst!