• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2023-07-06 12:13:05 följande:
    Inget inlägg eller någon bild har blivit borttagen. 
    Skumt. Nu är den där igen. Den verkar inte laddat för det var bara ett tomt inlägg när jag tittade förut.
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-06 13:41:51 följande:
    Skumt. Nu är den där igen. Den verkar inte laddat för det var bara ett tomt inlägg när jag tittade förut.
    Weird. 
  • Aniiee

Ok, inte riktigt vad jag var ute efter, men omg vilken söt liten Ariel...

• Anonym (Lotten)
    FredrikLiksom skrev 2023-07-06 11:04:05 följande:
    Nu såg jag detta. Den verkar borttagen. Vad var det för bild jag hade lagt ut? Minns du? 
    Inlägg nr 6. :) 
  • FredrikLiksom
    Anonym (Lotten) skrev 2023-07-06 16:19:31 följande:
    Inlägg nr 6. :) 

Ja bilden var försvunnen och det var bara ett blankt inlägg så jag trodde den var borttagen. Men nu ser jag den. 

Jag utforskade alltså vad AI skulle hitta på om man vad om en bild på en renässansmålning med en lekplats. Kul med kontraster 😃

• FredrikLiksom

Vad fina bilder ni får till. Man undrar vad ni skriver. Här kommer mitt nästa bidrag. Här har jag tagit en rad från Metallicas four horsemen.

The Horsemen are drawing nearer
    On leather steeds they ride

• Eurydike

*Tar några salta pinnar och ett glas med cider och går en runda i galleriet.*

FredrikLiksoms lekplats känns främmande och skrämmande. Aniiees Ariel i miniformat är verkligen söt och får mig att längta till havet. Fultextad användarhandboks senaste bidrag får mig att tappa fotfästet och slungas rakt ut i världsrymden. Anonym (AI) bjuder på uggleporträtt. Kanske självporträtt eller porträtt av mig eller någon annan nattuggla? Igenkänningen är skyhög 🦉

*Käkar upp den sista pinnen och dricker ur glaset.*

Svar på tråden Posta din AI-konst!