Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis
    Eurydike skrev 2023-07-09 20:49:24 följande:
    Finns det något sätt att teleportera sig in i dina bilder tro? 😎
    Skrattande Jag vill också teleportera mig dit! Skrattande vi kan fråga AI:n om den kan teleportera oss!
  • Aurora Borrealis
    Elanus skrev 2023-07-10 20:45:22 följande:
    Jag måste ju bara fråga det här av chat gpt. 😂 Så här svarade den, tyvärr:

"Tyvärr är teleportation inte möjligt med dagens teknik och vetenskapliga förståelse. Även om AI har gjort stora framsteg när det gäller generering av virtuella landskap och miljöer, är det för närvarande inte möjligt att teleportera fysiska objekt eller människor från en plats till en annan.

AI-genererade landskap och miljöer är vanligtvis tillgängliga i virtuella verkligheter (VR) eller datorspel. Om du är intresserad av att utforska AI-genererade landskap, kan du prova olika VR-upplevelser eller spel som har använt AI för att skapa sina miljöer. Dessa kan ge en imponerande känsla av närvaro och realism, men de är fortfarande virtuella och inte verkliga platser.

Det är viktigt att skilja mellan fantasin och verkligheten. Även om teleportation och skapandet av AI-genererade landskap kan vara vanliga i filmer, böcker och spel, är de inte genomförbara för närvarande. Teknologin kan komma att utvecklas i framtiden, men vi är inte där ännu."

De här bilderna kom upp när jag skrev in "AI teleporting person"

• Aurora Borrealis
    FredrikLiksom skrev 2023-07-10 22:40:29 följande:
    Mitt Resultat.
    Ja men se där - den KAN teleportera, AI:n! Den har bara hållit det hemligt och erkänner det inte - jag visste det!
  • Aurora Borrealis
    Eurydike skrev 2023-07-10 23:00:55 följande:
    Exakt! 😂 Det var väldigt utförliga bilder också, så jag tror nog att vi kan lyckas med uppdraget. Jag testar att teleportera mig till Vännertråden nu 👻✨
    Skrattande Haha, ja! 
  • Aurora Borrealis
    Elanus skrev 2023-07-18 17:04:14 följande:

Jag ville mest bara blanda ihop väldigt udda saker i en scen där de inte alls hör hemma:

Photo of beautiful black cat with pineapple crown, geen eyes and pink dress playing chess in a dark library, dramatic cinematic photo

Photo of Garfield cat with pineapple hat playing chess in a dark library, cinematic photo
    Aka ok, vad roligt!
Svar på tråden Posta din AI-konst!