• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-10-31 21:51:56 följande:

Mer pumpor. Happy Halloween!

Försvann bilden? Tur att jag hann se den i alla fall, för den var snygg 🤩 Happy Halloween i efterskott! 🎃 Nu kan vi släppa lös Rudolf och hans vänner 🦌🎅🏻
  • Eurydike

Nämen, nu var ju bilden tillbaka när jag citerade 😅 Vad kusligt! Det passar bra som ett Halloweenskämt, även om jag inte vet hur det gick till 👻

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-11-01 09:34:42 följande:

Nämen, nu var ju bilden tillbaka när jag citerade 😅 Vad kusligt! Det passar bra som ett Halloweenskämt, även om jag inte vet hur det gick till 👻

FL gör uppenbarligen skumma saker med bildvisningen ibland =/
  • Aniiee

Månadens tema: Remake that picture! Jag beskriver en bild jag har till AIn och den genererar en ny bild. 

Dagens bildbeskrivning: A red apple, a green apple, a yellow apple, made of glass

Måste äga att AIn inte riktigt fick till det denna gång....

BTW, alla mina bilder får ni ta och använda till vad ni vill, om ni vill.

• ViltHane
    Aniiee skrev 2023-11-01 21:39:55 följande:

Månadens tema: Remake that picture! Jag beskriver en bild jag har till AIn och den genererar en ny bild. 

Dagens bildbeskrivning: A red apple, a green apple, a yellow apple, made of glass

Måste äga att AIn inte riktigt fick till det denna gång....

BTW, alla mina bilder får ni ta och använda till vad ni vill, om ni vill.

Kan du skriva in och fråga om den kan skapa något sånt här?

"A technical pen and marker color site plan of an old town. It should be an urban enviroment next to water. The water should have a small docks, and the water should pass under an old stone bridge full of moss leading out of town. Commercial buildings should be placed along the town square and the rest of the square should be residential with a few buildings near the town square reserved for a town hall, a library and a park. Do not draw any parking lots."
  • Anonym (AI)
    ViltHane skrev 2023-11-01 22:06:00 följande:
    Kan du skriva in och fråga om den kan skapa något sånt här?

"A technical pen and marker color site plan of an old town. It should be an urban enviroment next to water. The water should have a small docks, and the water should pass under an old stone bridge full of moss leading out of town. Commercial buildings should be placed along the town square and the rest of the square should be residential with a few buildings near the town square reserved for a town hall, a library and a park. Do not draw any parking lots."
    Tveksamt resultat

• ViltHane
    Anonym (AI) skrev 2023-11-01 22:36:22 följande:
    Tveksamt resultat
    Haha, ja det där var typ raka motsatsen av vad jag önska xD
  • ViltHane
    Anonym (AI) skrev 2023-11-01 22:36:22 följande:
    Tveksamt resultat
    Jag prövade lite med samma sida. Close, but no cigar!

Svar på tråden Posta din AI-konst!