• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 22:06:00 följande:
    Kan du skriva in och fråga om den kan skapa något sånt här?

"A technical pen and marker color site plan of an old town. It should be an urban enviroment next to water. The water should have a small docks, and the water should pass under an old stone bridge full of moss leading out of town. Commercial buildings should be placed along the town square and the rest of the square should be residential with a few buildings near the town square reserved for a town hall, a library and a park. Do not draw any parking lots."
    Kör i vind, din text, tre filter

Inget filter:

Mysterious

Copax:
  • ViltHane

Okej, här kommer man nog bli sittandes en stund... Prövade att skriva "a single stone bridge" för jag märkte att AI verkade fokusera på det faktum att jag skrivit bridge, och la därför till ganska många.. Jag skrev att jag ville se Sherlock holmes ståendes i ett fönster på bilden, men tyvärr så valde AI'n tydligen att skippa det.

• ViltHane
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:06:53 följande:
    Kör i vind, din text, tre filter

Inget filter:

Mysterious

Copax:
    Underbart Aniiee! Det var precis det där jag var ute efter. tack! 

Betalar du något i månaden för den där? 
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:07:44 följande:
    Underbart Aniiee! Det var precis det där jag var ute efter. tack! 

Betalar du något i månaden för den där? 
    Nope, kör gratisversionen på palygroundai.com numera.
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:11:42 följande:
    playgroundai.com

Stava kan jag uppenbarligen inte.
  • ViltHane
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:11:42 följande:
    Är det samma sida för alla bilder som du postat?
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:13:57 följande:
    Är det samma sida för alla bilder som du postat?
    Bara de senaste 2 sidorna är playground, den första därifrån är Danger Noodle.. De innan är stable diffusion.
  • ViltHane
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:37:10 följande:
    Bara de senaste 2 sidorna är playground, den första därifrån är Danger Noodle.. De innan är stable diffusion.
    Den här sista sidan var ju helt sinnesjuk.. 

Jag ville se lite bilder på Sherlock holmes som står och kollar på en fiskare dra upp en stor fisk medans banditer smyger sig upp bakom honom, och fick några riktigt schyssta bilder. 

Det här var svin kul. :D 

Jag måste dock sluta, för jag kommer inte kunna sluta spamma tråden med massa bilder nu. 

• Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:51:07 följande:
    Den här sista sidan var ju helt sinnesjuk.. 

Jag ville se lite bilder på Sherlock holmes som står och kollar på en fiskare dra upp en stor fisk medans banditer smyger sig upp bakom honom, och fick några riktigt schyssta bilder. 

Det här var svin kul. :D 

Jag måste dock sluta, för jag kommer inte kunna sluta spamma tråden med massa bilder nu. 
    Nice!

Du får fortsätta imorgon. Tråden är ju till för att användas.
  • ViltHane
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:58:51 följande:
    Nice!

Du får fortsätta imorgon. Tråden är ju till för att användas.
    Nej, det här var fööör roligt. Jag måste låta er få posta lite med.

Svar på tråden Posta din AI-konst!