• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee
    Anonym (Fanclub) skrev 2023-11-09 19:30:56 följande:

Jag vill bara meddela att jag beundrar dig Aniiee, för du är konstruktiv och kreativ och det är inte många som är det härinne!

Why, thank you, I'm flattered =P

Jag är inte säker på att du har rätt, men ändå.
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2023-11-09 19:15:57 följande:
    Kan man ens gissa vem detta ska föreställ?
    Peter Pan Justin Bieber edition
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-11-09 20:25:59 följande:
    Peter Pan Justin Bieber edition
    Gud, jag dör.... Att någon faktiskt skulle gissa Peter Pan.... Helt rätt. Justin Bieber får du stå för själv. Eller får AIn stå för kanske. Peter Pan as a teen var prompten =)
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2023-11-09 21:18:12 följande:
    Gud, jag dör.... Att någon faktiskt skulle gissa Peter Pan.... Helt rätt. Justin Bieber får du stå för själv. Eller får AIn stå för kanske. Peter Pan as a teen var prompten =)
    Woop Woop! 
  • FredrikLiksom
    Anonym (Fanclub) skrev 2023-11-09 19:30:56 följande:

Jag vill bara meddela att jag beundrar dig Aniiee, för du är konstruktiv och kreativ och det är inte många som är det härinne!

Jag håller med!
    Och vilken stjärna du är som sprider snällheter.
  • Aniiee

I'm on a Disney kick... again...

• Aniiee

Detta är vad som hände när jag skrev in titeln på en klassisk bok. 
  • Aniiee

Hoppas någon tittar in som kan tala om för mig vilken bild som är finast!

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-11-18 22:39:24 följande:

Hoppas någon tittar in som kan tala om för mig vilken bild som är finast!

Jag röstar för den tredje bilden uppifrån! Det gula gjorde att det blev mer kontrast och vinkeln på trädet var spännande 🌳🌸

Hur går det med julkalendern? Har du löst alla luckorna än? 😊
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-11-21 00:01:10 följande:
    Jag röstar för den tredje bilden uppifrån! Det gula gjorde att det blev mer kontrast och vinkeln på trädet var spännande 🌳🌸

Hur går det med julkalendern? Har du löst alla luckorna än? 😊
    Ok, tar den.

Nästan klar. Jag har ett par dagar kvar. Det ska nog bli bra. 
Svar på tråden Posta din AI-konst!