Låter positivt! Håller tummarna :)
fjarilsblomma3 skrev 2023-07-15 01:41:00 följande:
äl + 15 , ingen mens ännu i sikte, är utomlands och kommer hem imorgon. min cykel varierar mellan 27-35 så hade tänkt avvakta tills på tisdag då jag vet att den kan komma sent :( Inga direkta symtom förutom minimal molvärk som kommer och går? Satt in tampong tre ggr denna resan för jag tänker kanske mensen kommer nu men det har den inte gjort men känns också som alldeles för lite känningar för att vara graviditet. Ska försöka hålla mig tills tisdag!! Hade satt bim 13/6 men tror äl skedde senare så därför testar jag senare :) är iaf glad för varje dag som mensen inte dyker upp :)
skönt med ivf om de nu inte tar sig denna gång! :) här är allt bra, tröttsamt med denna väntan bara, hade gärna fått ett plus på semestern även om de betyder ingen alkohol. Men njuter åtminstone och försöker tänka positivt! Själv då?
ggi123 skrev 2023-07-15 02:35:25 följande:
Grattis alla som plussat! Har inte alls hängt med i trådarna de senaste månaderna eftersom jag velat ta paus från allt med ägglossning osv men nu är jag igång igen och räknar ner dagarna till bim som är 21/7 (om det stämmer med menscykel)
har i övrigt tid för ivf utredning i augusti, ska bli skönt och få komma igång med det.
hur mår ni annars i tråden? njuter många av semestern?
till alla er som testat och fått minus - loppet är inte kört förrän mensen kommer men förstår de är tungt och känns så! Skickar en kram ❤️