BIM Juli 2023
Spännande, har du tsgit något test?
Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!
Spännande, har du tsgit något test?
Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!
Det kan vara något men kan också vara spök. De där testen är många som fått spök på! Jag skulle provat annat märke med eller prova igen imorgon för att se om de är tydligare :)
Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat..
Munkpeppar och/eller inositol har hjälpt mig få ägglossning tidigare :)
Grattis alla som har fått plus! ❤️ och håller tummarna för alla andra!
jag är på CD 19 och fortfarande inte fått utslag på mina ägglossningstester? brukar ha en cykel på 28-32 dagar? fler som har sen ägglossning? Vad kan man göra? Vet att när jag blev gravid med dottern så hade jag ägglossning dag 14 alltid, men inte längre. Så hit me med tips om ni har några 🙈 tack på förhand 🙏🏻
kram!! Kul o följa er alla
Stort grattis Malmötjej, trodde väl det med dina symtom och din graf!
sanlin, spännande vändning! Hoppas de betyder plus :)
så roligt för er!! Verkligen varmt grattis❤️ nu är jag för lst för att hitta listan långt upp men vilket försök plussade ni på?❤️
Stort tack för alla grattis <3 Detta känns helt overkligt. Jag hoppas att det vill stanna i magen men vi tar en dag i taget. Huvudsaken är att "våra grejer" fungerar och att jag ens kan bli gravid. Jag är snart 35 och överviktig och min man är snart 38.
Jag skrev i en annan bim-tråd (tror det var i maj) att jag var lite orolig för att spermierna inte nådde livmodertappen då vi haft det lite trixigt med att komma in djupt. Fick då tips om att köpa en sådan medicinspruta (som visserligen är strikt för oralt bruk).
Vi hade sex men min man fick komma i en plastmugg och sedan sprutade vi in det med hjälp av sprutan. Jag kände direkt att det kom mot tappen (kändes lite som ett cellprov). Detta gjorde vi äl-2 och äl-1. Jag har såklart inga bevis för att det var det som ledde till ett plus då vi hade vanligt sex 3 dagar innan äl samt en dag efter.
De symptom jag har är:
Mensvärk (som jag nu förstår är växtvärk)
Ömma bröst och bröstvårtor
Synliga ådror på brösten
Metallsmak i munnen
Mardrömmar
Och vår hund har varit extra kelig mot mig och slickat mina fötter i soffan. Hon brukar aldrig vilja gosa såhär utan bara sova på golvet.
Jag stannar kvar i tråden och läser och håller alla tummar och tår för att alla får plus.
Detta är det digitala test jag tog 3 timmar efter de andra. Idag är bim.
All kärlek till er <3
Förstår! Men då gick de ändå ganska fort efter operation för er :) så kul!
Jag tror att det står 6:e försöket på listan. Vi har kört utan preventivmedel i ett år men knappt kunnat ha sex då min man haft problem med trång förhud. Då var det mer att han kom i min hand och jag försökte peta i slidan. Fungerade inte alls.
Han opererades i december, läkte i jan/feb någon gång och sedan dess har vi försökt som bara den.
de är lite lurigt det där. Ibland kommer peaken snabbt och en kan behöva testa mitt på dagen eller kvällen. För mig har de alltid räckt på morgonen dock :) jag slutar testa vid peak så vet inte hur de ser ut efter!
Tack för era tips om att få tidigare ägglossning, ska testa allt ☺️
och grattis till de som fått plus! Så kul!
idag cd 20, fortfarande bara ?hög? men ingen ägglossning. Så börjar undra? testar med monitor från clearblue. Men har typ haft känningar i flera dagar för ägglossning men inget maximalt utslag än. Kan man ha missat ägglossningen? Testar bara på morgonen. men den borde väl dippa efter man haft ägglossning till låg? Eller? 😅
Hur har det gått? :)
Testen kommer snart så jag får ta ett ikväll när jag kommer hem, ska iväg sen ska bli skönt att skildra tankarna lite
Ja usch? förstår dig. Jag ska försöka hålla mig denna gången, brukar börja slldeles för tidigt och bränna många test på minus?
Kunde inte hålla mig från o testa idag, ville ta ett glas bubbel med gott samvete. testet var väldigt negativt, fortfarande 3-4 dagar ifrån bim så kan ju bli positing såklart.
men usch vad motigt det är att få negativt, ska verkligen hålla mig från o testa igen om inte mensen är 1 månad sen 😆
Sanlin - har du testat något mer nu ikväll?❤️
De kan vara implantation:) hoppas!
Är på ÄL+5 och fick en liten ljusrosa blödning nu när jag gick på toa. Har ofta mellanblödningar innan mens men sällan såhär tidigt. Hoppas verkligen att det inte är kört ändå trots denna blödningen. Vet ni om man kan ha en implantationsblödning så tidigt som 5dagar efter ägglossning eller om det är senare man brukar få det?