Vad är avtändande hos kvinnor?
Kvinnor får säga vad de anser är avtändande hos männen.
Så nu är det dags för er män att säga vad som är avtändande hos kvinnorna!
Fotsvett är avtändande hos en tjej. Blä för stinkande fötter och strumpor.
Förresten "Kvinnlig rösträtt". På vilket sätt kan det vara en egenskap hos en kvinna? Det är väl snarare en egenskap hos ett samhälle? 🤔
Förresten "Kvinnlig rösträtt". På vilket sätt kan det vara en egenskap hos en kvinna? Det är väl snarare en egenskap hos ett samhälle? 🤔
Vänder på steken o drar först vad jag attraheras av hos kvinnan. Gillar kvinnor som vet vad dem vill och som tar för sig av livet. Tjejerna ska va kräsmagade i val av killar. Vägrar gå till sängs med nån som vart till sängs m losers. Hur sexig hon än är. Utanför min radar m en kvinna el tjej som legat m för många. Har aldrig köpt sex. Kan ingen utnött madrass. En drös ungar nej bara. Hon får vara sexuell m mej men inte med hela stallet. Om ni fattar hur jag menar. Helst om o kring sig m killar. Tar inte första bästa ragg. Utan väljer en på dussinet om ens. Lägger inte upp sig på fat första månaden. no no. Dom lättfotDe räknar jag bort som giftas o flickvän ämnen. Kvinnan m klassiskt utseende o m yttre o inre stil. Vara nice m mej o mina polare. Bra i köket som jag själv är. Mysa ihop när vi är lediga. Tjejen klär sig klassiskt stramt ingen svensk gymstil om vi inte tränar tillsammans på gymmet. Kontaktannons? Hehehe ja det blev de sent på natta el tidigt på morronen.
en kvinna som är
osjälvständig
otrygg
needy
Ganska avtändande med en kvinna som måste göras varje dag och blir otrygg och klängig. Och som tycker man skall vara den enda i hennes liv.
Min senaste relation var lite så, jag hade annat och orkade inte höra av mig varje dag som vi brukade. Vips blev hon otrygg och undrade vad jag höll på med. Blev klängig och krävande vilket hon inte var innan. Kändes till sist som hon inte hade något eget i livet utan vara väntade på att man skulle höra av sig. Shit, det hade liksom gått 4 dagar att jag inte öppnade hennes medelanden chilla liksom.
Nu har jag hunnit röstat å. Som ni fattar kryssa jag för Kvinnor m många sexpartner. 38 procent eller 3 röster. Vi är alltså flest där ihop. Många tycker som mej alltså ofräscht m vandringspokaler.
Ja du Nyckel lite mer go ska det nog va. Köp en doggy till tjejen o hon bli nöjd o du kan chilla mycke.
Instämmer med allt från Tom Arayas lista förutom buske. Naturell vanlig buske stör mig inte.
En dålig personlighet är det enskilt värsta ändå, inget annat väger upp för en dålig personlighet.
Taskig personlighet inge gött hos tjejer eller killar. En söt argbigga tämjs m glimten i ögat. värre m tjejer som legat runt.
Nu har jag hunnit röstat å. Som ni fattar kryssa jag för Kvinnor m många sexpartner. 38 procent eller 3 röster. Vi är alltså flest där ihop. Många tycker som mej alltså ofräscht m vandringspokaler.
Ja du Nyckel lite mer go ska det nog va. Köp en doggy till tjejen o hon bli nöjd o du kan chilla mycke.