Inlägg från: Anonym (Selektiv hane) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Selektiv hane)

Vad är avtändande hos kvinnor?

Vänder på steken o drar först vad jag attraheras av hos kvinnan. Gillar kvinnor som vet vad dem vill och som tar för sig av livet. Tjejerna ska va kräsmagade i val av killar. Vägrar gå till sängs med nån som vart till sängs m losers. Hur sexig hon än är. Utanför min radar m en kvinna el tjej som legat m för många. Har aldrig köpt sex. Kan ingen utnött madrass. En drös ungar nej bara. Hon får vara sexuell m mej men inte med hela stallet. Om ni fattar hur jag menar. Helst om o kring sig m killar. Tar inte första bästa ragg. Utan väljer en på dussinet om ens. Lägger inte upp sig på fat första månaden. no no. Dom lättfotDe räknar jag bort som giftas o flickvän ämnen. Kvinnan m klassiskt utseende o m yttre o inre stil. Vara nice m mej o mina polare. Bra i köket som jag själv är. Mysa ihop när vi är lediga. Tjejen klär sig klassiskt stramt ingen svensk gymstil om vi inte tränar tillsammans på gymmet. Kontaktannons? Hehehe ja det blev de sent på natta el tidigt på morronen. Flört

• Anonym (Selektiv hane)

Nu har jag hunnit röstat å. Som ni fattar kryssa jag för Kvinnor m många sexpartner. 38 procent eller 3 röster. Vi är alltså flest där ihop. Många tycker som mej alltså ofräscht m vandringspokaler. 

Ja du Nyckel lite mer go ska det nog va. Köp en doggy till tjejen o hon bli nöjd o du kan chilla mycke.  

• Anonym (Selektiv hane)

Taskig personlighet inge gött hos tjejer eller killar. En söt argbigga tämjs m glimten i ögat. Flört värre m tjejer som legat runt. Obestämd

• Anonym (Selektiv hane)

Som bruttan du bränt dej på Carolatom07 va en girlfriend till mej på högstadiet. Gullig å med von attityd från gräddhyllan. Ingen 10/10 poängare i jämförelse m nästa tjej som vart kär i mej. Ändå vart Maja Gräddnos nick name av mej hehehe fotomodell i Milano när hon drog iväg m halvbra svartvita amatörbilder. Hon är lång 175 cm å spinkig i magasinen proffs. Snygg som f-n. Så jag aktar mej från räkna ut nån numera. Går inte döma nån till utseendet egentligen. Vi är polare på fejan.

• Anonym (Selektiv hane)
    Carolatom07 skrev 2023-06-03 07:39:06 följande:

När kvinnor sätter sig själva på piedestal och tror att de är värda det bästa/ den snyggaste mannen när de mer eller mindre beter sig som skit och har en attityd som är allt annat än attraherande och när de dessutom själva inte är överdrivet snygga, även om de i sin fåfänga inbillar sig det.

En kvinna som beter sig som "von oben" är inte det minsta sexigt.

Anonym (Selektiv hane) skrev 2023-06-03 08:34:48 följande:

Som bruttan du bränt dej på Carolatom07 va en girlfriend till mej på högstadiet. Gullig å med von attityd från gräddhyllan. Ingen 10/10 poängare i jämförelse m nästa tjej som vart kär i mej. Ändå vart Maja Gräddnos nick name av mej hehehe fotomodell i Milano när hon drog iväg m halvbra svartvita amatörbilder. Hon är lång 175 cm å spinkig i magasinen proffs. Snygg som f-n. Så jag aktar mej från räkna ut nån numera. Går inte döma nån till utseendet egentligen. Vi är polare på fejan.

Missa å få ihop våra poster Carolatom07. Hehehe. Kliver av nattpasset först nu. 
  • Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (Ängelbört Hamperdinnnck) skrev 2023-06-03 08:36:06 följande:

I trådstarten står att "det är dags för er män att säga vad som är avtändande hos kvinnorna". Alltså är det egenskaper hos kvinnorna som efterfrågas.

Ja det där såg jag oxå o lade märke till. Egenskaper är på tapeten Tom Araya. Inte nå annat. 
  • Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (PH) skrev 2023-06-03 08:57:46 följande:

Vem f---n röstar på kvinnlig rösträtt? 2 röster!!!!!

Man skäms för dom männen som röstar så, säger mer om dom.
    Utgår ifrån att dom männen inte har döttrar, systrar mfl.
    Inte fasiken vill man att ens dotter inte ska få rösta.
    Verkar mer bittra män som vill hämnas på kvinnor.

Annars gillar jag inte dryga kvinnor!

Amen to that! Tummen upp. 
  • Anonym (Selektiv hane)
    Carolatom07 skrev 2023-06-03 15:12:44 följande:
    Tjena fb-vännen. Hon kanske var / hade blivit annorlunda när vi blev tillsammans, men erkände att hon var lite sådan som du säger när hon var yngre. Jo, hon nämnde också det med Maja Gräddnos, haha.

Man är ju selektiv ändå när det kommer till hur de är som personer och så. Grattis till ditt kap. :D
    Du är klart ute och cyklar. Hehehe. Vi snackar definitivt inte om samma tjej. Näe, tjejen har sin boyfriend i Milano där hon jobbar. De är inte mej hon är kär i. Det trodde jag framgick. 
  • Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (Ängelbört Hamperdinnnck) skrev 2023-06-03 16:25:19 följande:

Exakt. 

Och självklart stör sig inte heller undertecknad på kvinnlig rösträtt. Trodde att var en fråga vi alla var klara med för länge, länge sedan. Med alla sina brister är demokratin trots allt det minst dåliga och demokratin omfattar alla medborgare.

Japp. Det finns ingen orsak att vrida klockan back och utesluta halva befolkningen. 
  • Anonym (Selektiv hane)
    Tom Araya skrev 2023-06-03 02:38:03 följande:
    Otrevligt beteende
    Inte har och visar sexuell lust
    Dålig hygien
    Dålig andedräkt
    Tråkig i sängen (typ endast missionären i sängen, under täcket med släkt lampa efter bolibompa på lördagar).
    Låg IQ och EQ
    Missbruk
    Hes och gäll alkoholistkärringröst
    Platt rumpa
    Platta hängande bröst
    Alldeles för mjuk och helt formlös kropp
    Undervikt eller extrem övervikt
    Hårlöshet på huvudet
    Buske
    Grov och mörk kroppsbehåring
    Mustasch
    Ihopväxta ögonbryn
    Har fler än fem barn med mer än två pappor
    Dramaqueens
    Sexuellt dominanta kvinnor
    Egoism (mer än tillfälligt)
    Könssjukdomar
    Androgyn/okvinnlig/saknar kvinnliga attribut

F-n på krav. Din dröm ska ha en plastikkirurg. Tyngdkraften tar på alla, tjejen och dej och mej. Båda lyfter bakarna? Grupprabatt på plastikmottagningen. Hehehe. Annars. En fast rumpa å den andra en slapp? Fräscht. Var beredd på sponsra na så hon alltid fyller dina krav efter 30 bast. Hjärnskrynklare till dramaqueens för husfrid. Saftig nota till diverse salonger. Kallas maintainence av kvinna. Cash gäller till snygging. 

• Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (?) skrev 2023-06-04 20:23:23 följande:
    Men hur stort problem är det om hon kissar på sig? Det händer kanske en gång var 5:e eller 10:e år??
    Ja, precis. Har en polare som älskar om tjejen kissar rakt på honom i fejan. Tänder på det. 
  • Anonym (Selektiv hane)

Vi fattar grejen. Varför postar du samma tre gånger på raken? 

• Anonym (Selektiv hane)
    Tom Araya skrev 2023-06-04 21:16:59 följande:
    Jag är 50 och det är inga problem att finna attraktiva kvinnor i min ålder som vare sig tränar eller har gjort kirurgiska ingrepp.
    Det var inte så det lät precis av dej i listan på vad som får dej tända av. Kolla din bucket list. Stackars polare. Bara en massa bottennapp på raken typ. Om du inte hamnat i säng med karaktärerna me låg IQ å EQ eller slappa rumpor som behöver lyftas av dina nävar, på gymmet el av plastikkirurgen hur kan du då f-n veta nåt? På va som får dig dra. Ologiskt. Listan e ofattbart lång. De flesta brudar e gulliga innerst inne o alla kan inte va modellsnygga. Själv har jag mest ett krav. Tjejen ska va exklusiv i sitt. Ingen bordell tjej.
  • Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (Många fd partners) skrev 2023-06-04 22:21:19 följande:
    Buggig hemsida
    Okej, fattar. 
Svar på tråden Vad är avtändande hos kvinnor?