• Anonym (Vad är avtändande hos kvinnor?)

Vad är avtändande hos kvinnor?

Kvinnor får säga vad de anser är avtändande hos männen.
    Så nu är det dags för er män att säga vad som är avtändande hos kvinnorna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är avtändande hos kvinnor?
  • Anonym (Många fd partners)

Många tidigare partners är inte direkt avtändande om hon är snygg och så, men diskvalificerar henne för något mer seriöst än KK 

Många tidigare partners är inte direkt avtändande om hon är snygg och så, men diskvalificerar henne för något mer seriöst än KK 

• Anonym (Selektiv hane)

Vi fattar grejen. Varför postar du samma tre gånger på raken? 

• Tom Araya
    Anonym (Selektiv hane) skrev 2023-06-04 18:28:33 följande:

F-n på krav. Din dröm ska ha en plastikkirurg. Tyngdkraften tar på alla, tjejen och dej och mej. Båda lyfter bakarna? Grupprabatt på plastikmottagningen. Hehehe. Annars. En fast rumpa å den andra en slapp? Fräscht. Var beredd på sponsra na så hon alltid fyller dina krav efter 30 bast. Hjärnskrynklare till dramaqueens för husfrid. Saftig nota till diverse salonger. Kallas maintainence av kvinna. Cash gäller till snygging. 

Jag är 50 och det är inga problem att finna attraktiva kvinnor i min ålder som vare sig tränar eller har gjort kirurgiska ingrepp.
  • Tom Araya
    Anonym (Ängelbört Hamperdinnnck) skrev 2023-06-04 17:45:13 följande:

Fast rösträttens vara eller icke vara är ju inget den enskilda kvinnan bestämmer över. Myndiga kvinnor liksom myndiga män har rösträtt vare sig de vill eller inte vill.

Så vad innebär det om man röstar på kvinnlig rösträtt? Att det är avtändande att en viss kvinna liksom alla andra kvinnor och män har rösträtt eller vadå? Skulle man attraheras av henne om hon blev omyndigförklara? 

Nu är du inne på en helt annan diskussion där jag inte har framfört någon åsikt....
    Anonym (Selektiv hane) skrev 2023-06-04 21:10:58 följande:

Vi fattar grejen. Varför postar du samma tre gånger på raken? 

Buggig hemsida
  • Anonym (Selektiv hane)
    Tom Araya skrev 2023-06-04 21:16:59 följande:
    Jag är 50 och det är inga problem att finna attraktiva kvinnor i min ålder som vare sig tränar eller har gjort kirurgiska ingrepp.
    Det var inte så det lät precis av dej i listan på vad som får dej tända av. Kolla din bucket list. Stackars polare. Bara en massa bottennapp på raken typ. Om du inte hamnat i säng med karaktärerna me låg IQ å EQ eller slappa rumpor som behöver lyftas av dina nävar, på gymmet el av plastikkirurgen hur kan du då f-n veta nåt? På va som får dig dra. Ologiskt. Listan e ofattbart lång. De flesta brudar e gulliga innerst inne o alla kan inte va modellsnygga. Själv har jag mest ett krav. Tjejen ska va exklusiv i sitt. Ingen bordell tjej.
  • Anonym (Selektiv hane)
    Anonym (Många fd partners) skrev 2023-06-04 22:21:19 följande:
    Buggig hemsida
    Okej, fattar. 
  • Anonym (Ängelbört Hamperdinnnck)
    Tom Araya skrev 2023-06-04 21:19:10 följande:
    Nu är du inne på en helt annan diskussion där jag inte har framfört någon åsikt....
    Jag har försökt förstå vad du menade, men får inse att jag misslyckats med det.
  • Anonym (Boss babe)

Dålig rumpa (speciellt om under 30 år)
    Dålig hygien (luktar illa, flottig)
    White trash personligthet och utseende
    Smällfet ("thick" funkar, men alla har sin gräns)
    Överlag kass personlighet
    Kallar (seriöst) sig själv för queen eller liknande
    Alldeles för höga krav för sitt eget bästa

Svar på tråden Vad är avtändande hos kvinnor?