Inlägg från: Anonym (Nyckel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyckel)

Vad är avtändande hos kvinnor?

Anonym (Många sexpartners) skrev 2023-06-02 22:27:36 följande:

Jag väljer många sexpartners. Egentligen tycker jag inte det är avtändande personligen, men då kvinnor blir jättearga när män uttrycker en sådan preferens och hur de vill bestämma över vad vi skall få tycka eller inte har jag utvecklat en aversion mot det.

Inte egentligen mot själva antalet sexpartners, utan mot det där rabiata kvinnobeteendet som vill förbjuda män att tycka så. 

Höjden av omognad alltså
  • Anonym (Nyckel)

en kvinna som är

osjälvständig
    otrygg
    needy

Ganska avtändande med en kvinna som måste göras varje dag och blir otrygg och klängig. Och som tycker man skall vara den enda i hennes liv.
    Min senaste relation var lite så, jag hade annat och orkade inte höra av mig varje dag som vi brukade. Vips blev hon otrygg och undrade vad jag höll på med. Blev klängig och krävande vilket hon inte var innan. Kändes till sist som hon inte hade något eget i livet utan vara väntade på att man skulle höra av sig. Shit, det hade liksom gått 4 dagar att jag inte öppnade hennes medelanden chilla liksom.

• Anonym (Nyckel)
    Anonym (Selektiv hane) skrev 2023-06-03 04:04:15 följande:

Nu har jag hunnit röstat å. Som ni fattar kryssa jag för Kvinnor m många sexpartner. 38 procent eller 3 röster. Vi är alltså flest där ihop. Många tycker som mej alltså ofräscht m vandringspokaler. 

Ja du Nyckel lite mer go ska det nog va. Köp en doggy till tjejen o hon bli nöjd o du kan chilla mycke.  

Hon hade 2 redan, hjälpte icke
Svar på tråden Vad är avtändande hos kvinnor?