Fler som har BF i slutet av maj eller i början av juni?
Några som vill följas åt och ventilera alltifrån förlossningstecken till graviditetskrämpor eller bara prata om hur olidligt jobbigt det är att vänta på sin bebis?
Jag har BF 30 maj.
Några som vill följas åt och ventilera alltifrån förlossningstecken till graviditetskrämpor eller bara prata om hur olidligt jobbigt det är att vänta på sin bebis?
Jag har BF 30 maj.
Inte vart inloggade här på 100 år känner jag 😅
jag har bf den 12/6
väntar barn nr 9 ❤️
Här händer det inte mycket och imorgon är det BF. Vad hände? Jag skulle ju föda i vecka 38?!
Fruktansvärt tradigt, tålamodsprövande och enerverande. Jag försöker hålla mig sysselsatt, men jag orkar inte heller pga magen. Bara det här att sätta på sig stödstrumpor är ett helsike, och det hjälper inte heller när maken snällt försöker hjälpa till.
Känslorna går verkligen upp och ned. Jag kan till och med nästan bli "arg" över situationen. Det liksom räcker nu. Sömnen är ju inte heller så rolig, vilket bidrar till att dagarna blir ännu längre...
Allt det här vet jag att jag kommer att glömma (eller kanske förtränga) när bebisen kommer. Då kommer det att kännas som väntan inte var sååå lång. Men, jag vill komma till den känslan - NU!
Intressant att läsa era erfarenheter. Har ju förstått att det kan skilja mycket även mellan ens egna graviditeter, men man greppar väl helt enkelt efter halmstrån för att försöka minska ovissheten.
Jag kan skriva under på hela ditt senaste inlägg, Illusion, och då har jag ju ändå två veckor kvar till bf imorgon. Tycker att det är frustrerande med den störda sömnen och förvärkarna. Om det visar sig vara flera veckor kvar tills det sätter igång på riktigt så hade man väl kunnat få sova nu iaf.
Inte vart inloggade här på 100 år känner jag 😅
jag har bf den 12/6
väntar barn nr 9 ❤️
Intressant att läsa era erfarenheter. Har ju förstått att det kan skilja mycket även mellan ens egna graviditeter, men man greppar väl helt enkelt efter halmstrån för att försöka minska ovissheten.
Jag kan skriva under på hela ditt senaste inlägg, Illusion, och då har jag ju ändå två veckor kvar till bf imorgon. Tycker att det är frustrerande med den störda sömnen och förvärkarna. Om det visar sig vara flera veckor kvar tills det sätter igång på riktigt så hade man väl kunnat få sova nu iaf.