Fler som har BF i slutet av maj eller i början av juni?
Några som vill följas åt och ventilera alltifrån förlossningstecken till graviditetskrämpor eller bara prata om hur olidligt jobbigt det är att vänta på sin bebis?
Jag har BF 30 maj.
Några som vill följas åt och ventilera alltifrån förlossningstecken till graviditetskrämpor eller bara prata om hur olidligt jobbigt det är att vänta på sin bebis?
Jag har BF 30 maj.
å ändå är varje graviditet och förlossning unik, precis som barnen vi skapat <3
ja jag är jätteglad att hon stannat såpass länge!
hur mår du?
Natten har varit lugn och jag har kunnat sova någorlunda. Nu har jag sammandragningar, magen spänns som en hård boll, men ingen molvärk direkt. Hoppas att det här är en del av processen i att snart föda.
Jag mår bra förutom att det är tungt nu på slutet såklart!
jo men det har gått bra, båda dom som föddes i vecka 34 fick ligga nästan 2 veckor på neo, den ena hade en lättare andningsstörning men den andra fick en allvarligare form så han fick ligga i respirator första dygnet, han är en glad 3åring idag ❤️
hur har din graviditet varit?
Jag mår bra förutom att det är tungt nu på slutet såklart!
jo men det har gått bra, båda dom som föddes i vecka 34 fick ligga nästan 2 veckor på neo, den ena hade en lättare andningsstörning men den andra fick en allvarligare form så han fick ligga i respirator första dygnet, han är en glad 3åring idag ❤️
hur har din graviditet varit?
Man får ju inte vara äckelmagad vad gäller att läsa om förlossningssymtom. Men till saken, just nu tycker jag mig ha sett en slemmig brun flytning. Väldigt sparsam dock. Jag vill ju såklart hoppas på att detta betyder att förlossningen ligger runt hörnet.
Angående hinnsvepningen så verkar den inte ha fungerat för mig. Vi har även testat dadlar och färdknäppen.
Annars har jag och maken sett alla avsnitt på barnmorskorna. Så vackert! Vi delar även instagramklipp på nyfödda bebisar dagligen till varandra. Längtan är stark, skör och kraftig - minst sagt.