Letrozol 2023
Hej! Undrar om det finns några som vill följas åt. Har precis börjat med min första kur Letrozol. Har pco och ett barn sen innan som blev till på 12:e kuren pergotime. Finns det några där ute med erfarenheter av Letrozol?
Hej! Undrar om det finns några som vill följas åt. Har precis börjat med min första kur Letrozol. Har pco och ett barn sen innan som blev till på 12:e kuren pergotime. Finns det några där ute med erfarenheter av Letrozol?
Men så underbart att du haft ägglossning hihi! Kände det på mig!
Då är vi inne på väntan nr 2!
Jag skulle ju ha testat idag och var iväg till apoteket förut men vände i dörren. Jag vet inte varför, skulle ju va skönt att veta och de senaste dagarna har jag känt på mig att mensen ska komma och varit jätte grinig och deppig. Inte orkat med mig själv alls. Idag har jag inte känt av så mycket ?mensvärk? och tempen har hållit sig uppe. Men nu vågar jag knappt ta tempen längre. Springer på toa hela tiden, känns som domedagen snart är kommen!!
Tillägg symtom:
Mycket mer ömma bröstvårtor,märkte det när jag vaknade idag.
Sen är jag varm utan att svettas och det hettar i ansiktet, fryser av och till. Detta har varit en längre tid men jag vet inte om jag har skrivit det.
Till det sista, jag får värk i nedre delen av magen efter orgasm men det håller bara i sig typ 1/2-1 minut. Ursäkta det privata.
Trodde att mensen skulle ha kommit igår men nu tror jag att den kommer idag eller imorgon eller till och med på lördag bara för att min kropp ska få upp hoppet lite för mig så att den kan slå till hårdare! Ja ni hör ju, jag är ju knäpp!!
Men min mamma ringde och sa att hon drömt om mig inatt. Att jag åkt till Stockholm för att köpa en klänning och hon blev så arg och skällde på mig för att jag lämnat sonen hemma själv. När jag kom tillbaka så hade jag varit jätte jätte tjock och klänningen var en bebis-klänning för att jag skulle få en flicka. Mamma har aldrig berättat nått liknande för mig tidigare, så sjukt! tänk om hon har rätt!!! Hon sa att det kändes så verkligt.
Vad sa din partner när du hade haft ägglossning?
Va sjukt!!!
Grattis till oss!!! Ja nu ska vi bara njuta så tar vi oron lite längre fram. Vilken underbar helg vi kommer att ha. Att du orkar hålla dig, jag ringde min partner direkt!!
ser lite svagt ut men tänker att det inte är någon fara då jag tagit det mitt på dagen efter att sprungit en del på toa idag!
vill gärna fortsätta följas åt, om du vill?
jag fattar inte att det här är sant!
Vilken present han får! Wow!!
Grattis till er båda!
Grattis till er båda!
Stort grattis önskar er båda allt lycka i världen wow jag blir så glad för er skull. Jag gjorde precis ett gravid test som också visade positivt.Men jag vågar inte bli glad efter jag tog otrivelle spruta är idag på dag 13 sen jag tog den
Stort grattis önskar er båda allt lycka i världen wow jag blir så glad för er skull. Jag gjorde precis ett gravid test som också visade positivt.Men jag vågar inte bli glad efter jag tog otrivelle spruta är idag på dag 13 sen jag tog den
Ska göra det det verkar så att många lyckades bli gravid. Jag är så glad för er skull johho ni lyckades önskar er verkligen allt gott under hela graviditeten