Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Välkommen till FB gruppen ni som inte hittat dit ännu!
fb.me/g/p_B4vSWpabnBYWP1Sa/mZw45i3W
Tyvärr är det inte mycket mer att göra än att avvakta. Du kan ju boka ett privat vul men annars, avvakta.
Vilken vecka är du i?
sa de att du ska ta nytt graviditetstest om nån vecka eller vad skulle du göra mer än att avvakta?
Fortsätter symptomen nu efter blödningen?
Jag är i v.9 (8+3). Är det för att jag inte har ont som jag inte får komma in och göra ett vul? Jag har mitt ul 16 maj och tills dess vill jag inte vänta nu.
Nej de sa att jag skulle kontakta min BM för rådgivning, men jag känner att jag vill in och kolla för om det är missfall så vill jag bli skrapad direkt. Har gjort en abort för många år sedan då jag fick göra två medicinska aborter och för att slutligen bli skrapad för att min kropp inte klarade stöta bort allt.
Glömde svara, jag har haft ganska milda symtom. Lite lätt illamående och ömma bröst och det har jag fortfarande.
I min förra graviditet började jag blöda mycket, åkte in till akuten som gjorde ett ul, var då i vecka 11 eller 12.
de förstod min oro Och ifrågasatte inte alls varför jag kom in.
Vart bor du? I sthlm tex finns speciella gynekologer/kliniker som brukar vara lite frikostigare med att ta emot denna typ av besök tex octavia kliniken. Lycka till!
Jag är i v.9 (8+3). Är det för att jag inte har ont som jag inte får komma in och göra ett vul? Jag har mitt ul 16 maj och tills dess vill jag inte vänta nu.
Nej de sa att jag skulle kontakta min BM för rådgivning, men jag känner att jag vill in och kolla för om det är missfall så vill jag bli skrapad direkt. Har gjort en abort för många år sedan då jag fick göra två medicinska aborter och för att slutligen bli skrapad för att min kropp inte klarade stöta bort allt.
Ringde direkt till kvinnokliniken och förklarade, fick en tid i eftermiddag 15:15. känns jobbigt för jag tog ett gravtest i morse någon timme efter jag stigit upp och de är svagare än det jag tog i fredags, ända skillnaden är att i fredags tog jag med morgonurin och idag hade jag kissat en stund innan. Men undrar om testen kan skilja mycket i v.9 beroende på när på dagen man tagit test? Känns ju som hormonerna borde vara höga hela tiden.